Uitlaatspruitstukken uitwisselbaarheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
yuri
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou even kijken naar een simons uitlaatspruitstukje, kosten 260 euro en geven prima geluid en beetje meer vermogen tussen 3500 en 5000 rpm.
Heb eventueel nog een spruitstuk liggen van een 940 zonder die zooi (als ik hem niet al weggegooid heb)
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
wp001 schreef : Het spruitstuk is toch niet anders? De pijpjes van de pulsair lopen in de cilinderkop, daar moet je de openingen dichtmaken!
Dat is inderdaad deels zo, maar er loopt ook een pijp vanaf het spruitstuk zelf. Die is doorgerot nu en zo klinkt mijn tank ook als een tank. Zo krijg ik hem nooit door de apk
Ik begrijp dat ik een ander spruitstuk wel gewoon op de uitlaatpijp zelf kan vastschroeven? Daar zit dus geen verschil in?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Op die draadnippel past toch wel een "moer"!vattumannen schreef :
wp001 schreef : Het spruitstuk is toch niet anders? De pijpjes van de pulsair lopen in de cilinderkop, daar moet je de openingen dichtmaken!
Dat is inderdaad deels zo, maar er loopt ook een pijp vanaf het spruitstuk zelf. Die is doorgerot nu en zo klinkt mijn tank ook als een tank. Zo krijg ik hem nooit door de apk
Ik begrijp dat ik een ander spruitstuk wel gewoon op de uitlaatpijp zelf kan vastschroeven? Daar zit dus geen verschil in?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto loopt veel beter, het uitlaat gebeuren is eindelijk helemaal dicht en de boel zit weer keurig in elkaar. Ik ben blij
- V700 register
- Nieuw lid
-