Onderdeelnummers slangen van/naar CIS-klep voor B234F?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 11:15 #1082634
door V700 register
Onderdeelnummers slangen van/naar CIS-klep voor B234F? is gemaakt door V700 register
De dealer kan de slangen waarschijnlijk bestellen, maar dan wil hij het bijbehorende nummer weten. Een aantal zaken kan ik op Swedishautoparts.com opzoeken, maar deze slangen zie ik er niet tussen staan.
Iets moeilijker is het vinden van de juiste slang omdat het om een B234F (16-klepper) gaat. Inlaatspruitstuk en daaraan verbonden slangen zitten allemaal net wat anders dan bij een B230.
Iets moeilijker is het vinden van de juiste slang omdat het om een B234F (16-klepper) gaat. Inlaatspruitstuk en daaraan verbonden slangen zitten allemaal net wat anders dan bij een B230.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 11:24 #1286730
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
Als je de dealer (ik ga uit van een officiele Volvo dealer) je VIN code geeft (die code die begint met YV1...) kan hij de nummers zo voor je opzoeken in VADIS. Op zich hoef jij die nummers niet aan te leveren. Dat jij nummers opgeeft is makkelijker voor hem omdat hem dat zoeken scheelt. Ik kan de nummers makkelijk opzoeken en bestel er vaak mee, maar de dealer moet ze zelf kunnen vinden.
Let wel op dat VADIS soms apart werkt qua aanduiding van onderdeelnummers en als je bestelnummers doorgeeft aan de dealer dat dan het risico voor het verkeerde geleverd krijgen bij jou ligt. Als je het onderdeel omschrijft en je VIN code doorgeeft ligt het risico bij de magazijnman, die als het goed is meer ervaring (en wellicht ook opleiding) in VADIS heeft.
Let wel op dat VADIS soms apart werkt qua aanduiding van onderdeelnummers en als je bestelnummers doorgeeft aan de dealer dat dan het risico voor het verkeerde geleverd krijgen bij jou ligt. Als je het onderdeel omschrijft en je VIN code doorgeeft ligt het risico bij de magazijnman, die als het goed is meer ervaring (en wellicht ook opleiding) in VADIS heeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 11:41 #1286731
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic andere motor
Bedankt voor de snelle reactie Henk, maar mijn chassisnummer verwijst naar een B230E. Er zit dus een andere motor in
Ik kan natuurlijk altijd proberen toch andere slangen te monteren, maar het liefst heb ik de originele. Op de carterontluchting zit nu ook een andere slang (van een B230F) waardoor het geheel iets onder spanning staat. Dat was echter noodzaak omdat niemand de originele nog nieuw kon bestellen.

- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 12:03 #1286732
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Slangenkuil

B234
De slang van de CIS-klep naar boven naar het inlaatspruitstuk is 3536139
De slang van de CIS-klep naar beneden uitloop is 3501655
B234
De slang van de CIS-klep naar boven naar het inlaatspruitstuk is 3536139
De slang van de CIS-klep naar beneden uitloop is 3501655
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 13:40 #1286737
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kuil met slangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 14:18 #1286739
door V700 register
Is dat niet gewoon dezelfde als de 940 turbo?Op de 960 na, zijn ze toch allemaal hetzelfde qua vorm?
Ik heb hem vorige week bij de dealer gehaald, kostte hetzelfde (excl) bij de dealer overigens.De bon ligt in mijn auto, kan het nummer wel even nakijken, straks.
Beantwoord door V700 register in topic Zelfde.
Deze staat bij Scandcar als <a href=" volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/pr...p;products_id=225533 " target="_blank">radiatorslang genoemd, de bovenste wel te verstaan. Gezien de prijs, lijkt het me wel de juiste, maar dubbelcheck is wellicht toch handig.wp001 schreef : De slang van de CIS-klep naar boven naar het inlaatspruitstuk is 3536139
Is dat niet gewoon dezelfde als de 940 turbo?Op de 960 na, zijn ze toch allemaal hetzelfde qua vorm?
Ik heb hem vorige week bij de dealer gehaald, kostte hetzelfde (excl) bij de dealer overigens.De bon ligt in mijn auto, kan het nummer wel even nakijken, straks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2010 14:35 #1286740
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor de nummers
Bedankt voor de artikelnummers! Net met de Beemd gebeld, het schijnt uit Volvo's klassieker-magazijn te moeten komen. Ik word er over teruggebeld. Bestellen gaat waarschijnlijk wel langer dan een week duren

Moderators: Jerry Stam