brandstofmeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2010 09:11 #1081778
door V700 register
brandstofmeter is gemaakt door V700 register
goedemorgen allemaal

Bij onze volvo 960 2.5 24v doet de brandstofmeter wat hij wil.
Soms brand het lampje van reserve dan weer niet maar ook al tank een behoorlijk aantal liters brandstof komt hij daarna gewoon niet uit de hoek dus blijft op reserve staan vorige week stond hij de hele tijd op half vol en roerde zich ook niet na een flink aantal km te hebben gereden kan me bijna niet voor stellen dat de auto nu in ene keer 1:20 rijd hahaha.
Maar goed we gaan bijna op vakantie en wil dit toch wel zo snel mogelijk oplossen.
Wie kan ons helpen???????
Groeten edwin en petra

Bij onze volvo 960 2.5 24v doet de brandstofmeter wat hij wil.
Soms brand het lampje van reserve dan weer niet maar ook al tank een behoorlijk aantal liters brandstof komt hij daarna gewoon niet uit de hoek dus blijft op reserve staan vorige week stond hij de hele tijd op half vol en roerde zich ook niet na een flink aantal km te hebben gereden kan me bijna niet voor stellen dat de auto nu in ene keer 1:20 rijd hahaha.
Maar goed we gaan bijna op vakantie en wil dit toch wel zo snel mogelijk oplossen.
Wie kan ons helpen???????
Groeten edwin en petra
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2010 10:21 #1281732
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic vlotter
In 9 van de 10 gevallen ligt dit aan de tankvlotter. Deze vervangen door een nieuwe (€€) lost het op, of een goede tweedehands (autorima).
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2010 10:24 #1281734
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Herstellen
Ik had eerst ook een vaag metertje.
Het metertje vervangen had bij mij geen nut.Toen zelf de tank opengemaakt vanbinnenuit [klepje in de vloer, estate wagen]
Vlotter eruit gehaald, deze helemaal schoongemaakt, nieuwe kabels erop gedaan. En voila, hij werkte weer als vanouds!
Heeft me dus niets gekost [ja wat knutseluurtjes]
Groeten.Gerben
Het metertje vervangen had bij mij geen nut.Toen zelf de tank opengemaakt vanbinnenuit [klepje in de vloer, estate wagen]
Vlotter eruit gehaald, deze helemaal schoongemaakt, nieuwe kabels erop gedaan. En voila, hij werkte weer als vanouds!
Heeft me dus niets gekost [ja wat knutseluurtjes]
Groeten.Gerben
Moderators: Jerry Stam