Vacuüm en andere rubber slangen, wat en waar te halen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2010 17:08 #1081718 door V700 register
Hallo,
Ik ben er net bij de dealer achter gekomen dat een specifieke slang van het vacuüm systeem niet meer te krijgen is. Ook bij Marans ligt er niks meer. Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring of tips heeft waar deze te halen en/of te laten maken?

In mijn geval gaat het om de slang die bij m'n B234 van de carter-ontluchting naar de luchtslang loopt. Ik heb een identieke slang ook op een B230f zien zitten, hier loopt 'ie ook vanaf de luchtslang (vlak voor het gasklephuis) achter het inlaatspruitstuk langs. Het grootste probleem is het verloop in de slang, beiden uiteinden hebben een verschillende diameter. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2010 17:31 #1281352 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Slang
Volgens mij bedoel je slang 3501709 en die moet gewoon te krijgen zijn bij de dealer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2010 20:49 #1281383 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hier niet beschikbaar?
via Google kom ik op  www.swedishautoparts.com/740/Volvo-740-emissions-parts.html  terecht, daar staat het plaatje van de slang in kwestie inderdaad bij dat nummer aangegeven, maar het specifieke nummer staat ook als 'niet leverbaar' genoteerd. Misschien dat 3507245 ook uitkomst biedt?

Verder vroeg ik me af of dit soort slangen uberhaupt ook wel eens zelf gemaakt worden, of dat iemand ze laat maken. En zo ja, waar of van welk materiaal?

Ik blijf in ieder geval nog wat rondzoeken, alvast bedankt! Gelukkig bestaat er ducttape ;-) 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC