740- B230F

• Anne Pronk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2010 15:30 #1081321 door Anne Pronk
740- B230F is gemaakt door Anne Pronk
Hallo. Ik heb een vraag.Ik zat in mijn Volvo boekje te kijken tussen het verschil tussen en B230 f en een B230FT.Mijn vraag was wat is het verschil tussen deze motoren.  Alles is gelijk (zo te zien dan) behalve het vermogen en koppel.  Waarom en wat geeft dit verschil?  En is het mogelijk om de B 230 f die in mijn witte monster zit wat meer koppel/Pk te geven. (8 kleppen/injectie)   Ook wil ik het injectie systeem reinigen. Kan iemand mij hier misschien goede tips bij geven?  Mvg. Anne Pronk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2010 15:33 #1278535 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De T staat voor turbo, dus
De T staat voor turbo, dus daar heb je al een belangrijk verschil te pakken.
Welke verdere verschillen er zijn tussen de twee blokken kunnen de heren expert hier je vast vertellen.
Had je in de tussentijd al geprobeerd er naar te zoeken met de zoekfunctie? Het is namelijk een topic dat al vaker besproken is, dus misschien kun je heel gemakkelijk het antwoord op je vragen al vinden.

• Anne Pronk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2010 16:07 #1278541 door Anne Pronk
Beantwoord door Anne Pronk in topic b230f
Haha Ja sorry het kwartje was gevallen 10 minuten na het posten van mijn vraag.Ik heb inderdaad wel gezocht maar niets zo snel (had haast) iets gevonden waar ik wat mee kon. Ik ga nu eens kijken, maar alsnog danku voor de snelle reactie.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC