945 LPT 1995 start niet meer.
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alles onder de drie bar is te weinig, maar dat wist je natuurlijk al.
De brandstofpomp onder je stoel, indien aanwezig, verkeerd aansluiten kan ook nog.Heb ik met mijn sedan een keer gedaan.Dan liep ie 2 seconden en sloeg daarna af en was niet meer te starten.Aangezien ik een Vialle AMS had, kon ik die ook kop LPG starten, maar als ik dan met stationair draaiende motor overschakelde, sloeg hij af
Ohja helemaal vergeten alweer ook een bijna nieuwe drukregelaar erop gezet (2 maandjes op me oude blok gezeten) 3 bar inderdaadBaseman schreef : Wat is de brandstofdruk op de injectorrail?
Alles onder de drie bar is te weinig, maar dat wist je natuurlijk al.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pomp correct aangesloten?Mr.Borrie schreef : Ohja helemaal vergeten alweer ook een bijna nieuwe drukregelaar erop gezet (2 maandjes op me oude blok gezeten) 3 bar inderdaad
Lijkt me wel anders was hij niet even gaan lopen na een nieuw filter (moet echt wel op druk komen om nieuwe benzine toe te voeren)Baseman schreef :
Pomp correct aangesloten?Mr.Borrie schreef : Ohja helemaal vergeten alweer ook een bijna nieuwe drukregelaar erop gezet (2 maandjes op me oude blok gezeten) 3 bar inderdaad
Dit maakt het aanschaffen van een nieuwepomp lastig want het is zo tegenstrijdig dat hij het af en toe doet blijkbaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, sorry, volgorde had ik gemist.Mr.Borrie schreef : Lijkt me wel anders was hij niet even gaan lopen na een nieuw filter
Start ie met startpilot wel?En als je hem aanduwd (of was het nou een automaat?)
BDP-sensor gechecked?
- V700 register
- Nieuw lid
-
startpilot heb ik ook nog niet geprobeerd begin al weer een mooi lijstje te krijgen van dingen waar ik gewoon niet meer opkwam.
valt me trouwens op dat andere mensen hun problemen op internet zo weet te raden maar als ik voor mijn eigen wagen sta vergeet ik alle logica heel apart.
Draden kan ik inderdaad wel weer wisselen. druk op brandstofrail kan ik niet checken heb er geen meter voor zover ik weet, maar ik kan natuurlijk het rail loshalen en controleren of de injectoren spuiten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou de wartel op de rail iets lossen.Het verschil tussen niveaudruk of 0,5 bar en 3 bar merk je dan wel.Trek de draden van de intank pomp eens los en start dan.Als ie dan wel loopt (tot de leiding leeg is) weet je welke van de twee het is.Mr.Borrie schreef : Draden kan ik inderdaad wel weer wisselen. druk op brandstofrail kan ik niet checken heb er geen meter voor zover ik weet, maar ik kan natuurlijk het rail loshalen en controleren of de injectoren spuiten
Kapotte BDP geeft op een 945 niet altijd een foutcode, jammergenoeg.Mijn pa heeft het met zijn SAAB gehad, die vaak warm niet meer startte of tijdens de rit een slag miste, dat soort fratsen.Wissel hem even uit met een werkende, doormeten kan je hem toch nauwelijks.
- V700 register
- Nieuw lid
-