olie temp
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoelang duurt het ongeveer voordat bij de turbo motor op lpi de olie op temperatuur is?
Iemand dit al eens gemeten?
Mvg Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was er een specifieke reden voor deze vraag ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Reden:heb 3 inch downpipe met racekat en catback ferrita op 0.7 bar.Pierre van Aert schreef : Als je 15 tot 20 minuten rijtijd aanhoudt zit je altijd goed.
Was er een specifieke reden voor deze vraag ?
Je bent al redelijk vlot ongemerkt snel aan het rijden.
Nu ben ik er wel heel precies in maar ik vroeg het me gewoon af...
Volvo 940 estate / B230fk / LPi / 1997 / 360000 kms / 1997 ECC/grijs metallic<a href="/taxonomy/term/1560"><acronym></acronym></a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
HalloJW schreef : na 5 minuten rijden even aan het filter en de carterpan voelen, dan is het meestal al best warm. Echt warm duurt wel ~10-15 minuten afhankelijk van de belasting. Houd je soiets aan dat zit je sowieso goed. Binnenkort heb ik de olietemperatuurmeter aangesloten dus kan ik het eens bekijken.
En weet je al wat?
Volvo 940 estate / B230fk / LPi / 1997 / 360000 kms / 1997 ECC/grijs metallic<a href="/taxonomy/term/1560"><acronym></acronym></a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
scaniar164 schreef :
HalloJW schreef : na 5 minuten rijden even aan het filter en de carterpan voelen, dan is het meestal al best warm. Echt warm duurt wel ~10-15 minuten afhankelijk van de belasting. Houd je soiets aan dat zit je sowieso goed. Binnenkort heb ik de olietemperatuurmeter aangesloten dus kan ik het eens bekijken.
En weet je al wat?
nog niet, over een week of 2-3 gaat de auto de weg op (is het plan)
Wat ik ook nog bedacht, ergens een IR thermometer lenen en na paar minuten stoppen en meten, weer stukje rijden, weer meten.