onregelmatig toerental
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het volgende is het geval, mijn 760 loopt af en toe onregelmatig. het is dan net of de motor zich verslikt, draait een paar seconden een hoger toerental om vervolgens weer het normale toerental te gaan draaien. heeft iemand een suggestie wat het zou kunnen zijn? de rijdt op zowel gas als benzine.
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-

Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij te bellen heb namelijk geen idee waar het over gaat cis's klep????

Groet Frank
Tel 053-5360186
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja... zo werkt dat niet hier, een beetje zelfwerkzaamheid is vereist, zoek eens op cis klep met de zoekfunctie. Wil je dan nog iets weten dan wordt je van alle kanten geholpen.En je telefoonnummer vermelden is ook niet echt handig, kan een mod deze meneer even tegen zichzelf in bescherming nemen?Frank01 schreef : Goein Dag,
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij te bellen heb namelijk geen idee waar het over gaat cis's klep????
Groet Frank
- V700 register
- Nieuw lid
-
Frank kan zn nummer zelf verwijderen door het bericht te wijzigen. Op verzoek zijn wij moderatoren ook altijd bereid dat te doen als het iemand zelf niet zou lukken. Normaal gesproken verwijderen wij echter geen privégegevens als iemand die zelf bekend maakt. Als je wilt voorkomen dat Jan-en-alleman die gegevens kan zien kun je die het beste via een privébericht (PB) via de site naar andere personen versturen. Klik daarvoor op "mijn privé berichten" in het menu aan de linkerzije. Je komt dan op een pagina waar je een nieuw bericht kunt schrijven. Via die pagina kun je je ontvangen berichten ook lezen. Overigens denk ik niet dat er veel informatie (plaatjes/foto's) over de CIS klep van de V6 hier op de site staan, het overgrote merendeel zal over de 4 cilinders gaan. Heb zelf geen ervaring met de V6 en kan je dus niet vertellen of laten zien waar die klep zit. Misschien kan "hdalhuisen" je helpen als trotse V6 rijder.Chilm schreef : En je telefoonnummer vermelden is ook niet echt handig, kan een mod deze meneer even tegen zichzelf in bescherming nemen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zal me dan wel verstoppen, denk ik?hdalhuisen schreef : Frank je het een berichtje in jou "box"
)
V6 rijders met een beetje kennis zijn hier dun gezaait (of ze verstoppen zich) Als je op deze site een vraag stelt dan krijg je 9 van de 10 keer geen antwoord (hè Bas
echter de meeste dingen zoals cis kleppen ed zijn nagenoeg het zelfde als viercilinder, en die zijn denk ik al meer dan uitgebreid behandeld, en vaak ook met foto's ed.
maar dat heb ik wel vaker gemeld <a href=" www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10 " target="_blank">
en deze bijv. bovenaan techniek deel op het forum te plaatsen. maar dat ter zijde.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm