Boostcontroller
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 14:54 #1076941
door V700 register
Boostcontroller is gemaakt door V700 register
Er is veel geschreven over de MBC. Nu zie ik bijvoorbeeld dit op marktplaats:
link.marktplaats.nl/288213745
Is zoiets ook toepasbaar in een 740 TIC?
Ik weet het...moet nog veel leren, dus vandaar mijn vraag.
Is zoiets ook toepasbaar in een 740 TIC?
Ik weet het...moet nog veel leren, dus vandaar mijn vraag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 15:08 #1250369
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ja, zoek eens met de zoekfunctie hier op de site.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 15:54 #1250372
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet doen...
Houd lekker je centen in je zak en koop een MBC (mechanisch), zo'n electronische gaat nergens over, leid af- en is vreselijk duur. Een mechanische heb je al voor rond de € 45,= en daar valt niemand zich een buil aanVolvo 940 GL Turbo schreef : Er is veel geschreven over de MBC. Nu zie ik bijvoorbeeld dit op marktplaats: link.marktplaats.nl/288213745
Is zoiets ook toepasbaar in een 740 TIC?
Ik weet het...moet nog veel leren, dus vandaar mijn vraag.
 
Een dag zonder Volvo...is een dag niet geleefd!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 23:07 #1250441
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als het met dat ding
als het met dat ding mogelijk is meerdere boost niveau's in te programmeren dan is het wel een leuk ding:
een laag niveau voor sneeuw/winterrijden.
een hoog niveau voor zomer rijden.
als daarnaast ook nog boost-GAIN (= mate van boost toename) programmeerbaar is dan is dat helemaal toppie. Daarmee kan je voorkomen dat bij erg lage toeren een veel te hoge boost erin klapt. Dat vermindert het risico van drijfstanglagerschade en minder kans op pingelen
een laag niveau voor sneeuw/winterrijden.
een hoog niveau voor zomer rijden.
als daarnaast ook nog boost-GAIN (= mate van boost toename) programmeerbaar is dan is dat helemaal toppie. Daarmee kan je voorkomen dat bij erg lage toeren een veel te hoge boost erin klapt. Dat vermindert het risico van drijfstanglagerschade en minder kans op pingelen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam