Benzine slang B280E voorkant fuelrail
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Weet iemand waar er nog benzineleiding te vinden is voor een B280E, degene die vooraan met een T stukje aan beide fuel rails zit? De Volvo dealer kan hier niet meer aan komen en hij begint wat te scheuren. Er is geen lekkage, maar ik wet niet of de APK scheuren in de buiten mantel toestaat.
Het gaat om de slang die met groen is aangegeven en met name het T stukje in de rode cirkel. (of wat er voor door moet gaan) in deze foto ( bekijk.mijn.volvos.nu/gif/Volvo/780-86/f...0-86.10.001-mark.jpg )
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De druk is ongeveer 5 bar.
Robert
Kan je dan gewoon verse slang halen en die erop drukken? Bij persen zie ik een daadwerkelijke pers voor me, maar bij zo'n flexibele slang zie ik niet hoe je daar genoeg druk op kan zetten.robertm schreef : Het T-stuk zelf kun je herbruiken. De slangen zitten er op geperst. Ik heb ook eens de brandstofleidingen van mijn '77-er 264 vervangen vanaf de spinnenkop naar de verstuivers. Je perst ze er "zo" op.
De druk is ongeveer 5 bar.
Robert
Jan Huijsmans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat vaak goed wil is heet/kokend water. Warm genoeg om het wat zachter te maken, niet te heet met smelten als gevolg. Je hoeft dus ook niet echt op te letten hoe lang je m verwarmt. Pas wel op voor je handen met dat water.robertm schreef : Als het nog niet lukt verwarm je de slang heel(!) voorzichtig.
Gaan we proberen als het nodig is.henk 940LPT schreef :
Wat vaak goed wil is heet/kokend water. Warm genoeg om het wat zachter te maken, niet te heet met smelten als gevolg. Je hoeft dus ook niet echt op te letten hoe lang je m verwarmt. Pas wel op voor je handen met dat water.robertm schreef : Als het nog niet lukt verwarm je de slang heel(!) voorzichtig.
Jan Huijsmans