brandstof pomp
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2009 12:49 #1074660
door V700 register
brandstof pomp is gemaakt door V700 register
<div class="content"><p class="MsoNormal">Een vraag???<p class="MsoNormal">Moet de brandstofpomp braaien als de auto op contact staat?(stand twee)<p class="MsoNormal">Nu als ik de auto op het tweede contact zet dan draait alleen de brandstofpomp in de tank en niet die onder de bestuurders stoel.<p class="MsoNormal">De auto start goed, maar ik weet niet of de pomp moet draaien, bij de 200 series draait hij namelijk wel als je hem op het contact slot zet in stand twee.<p class="MsoNormal">M.v.g Turbotje</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2009 12:54 #1239057
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hangt
Hangt er vanaf. Jongste modellen hebben alleen de (sterkere) intank pomp. Oudere modellen hebben intank en onder de bestuurdersstoel (tegen de bodem aangeplakt). Even kijken dus, normaal gesproken zou m moeten horen bij op contact zetten. Behalve als het systeem nog vol is en onder druk staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2009 12:52 #1239542
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Merci
Bij mijn auto ben ik
Merci
Bij mijn auto ben ik er achter gekomen dat op stand twee van het contacslot alleen de pomp in de tank draait.
Als ik hem start dan gaat de pomp onder de auto pas mee draaien.
Groen 740 sedan tic 1986
turbotje
Bij mijn auto ben ik er achter gekomen dat op stand twee van het contacslot alleen de pomp in de tank draait.
Als ik hem start dan gaat de pomp onder de auto pas mee draaien.
Groen 740 sedan tic 1986
turbotje
Moderators: Jerry Stam