starten
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Zo ja, dan zou het wel eens de brandstofdrukregelaar kunnen zijn. Had mijn S90 tenminste last van.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Misschien een andere mogelijkheid id een terugslagklepje bij de brandstofpomp onder de auto.
Gaatje in de brandstofleiding ruik je over het algemeen wel. Benzine stinkt behoorlijk.
Kenmerk van het bovenstaande is lang starten, maar eenmaal lopen niets aan de hand. Als je start na korte tijd stilstaan, is er ook niets aan de hand, omdat de benzineleiding dan nog niet leeg is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat zeg ik een klein lek hoef je absoluut niet te ruiken (speldeprik). Maar ik ga dat (benzinedrukregelaar) ook controleren dan.jpost schreef : Kenmerk van het bovenstaande is lang starten, maar eenmaal lopen niets aan de hand. Als je start na korte tijd stilstaan, is er ook niets aan de hand, omdat de benzineleiding dan nog niet leeg is.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar als ik eerst de sleutel in het contact steek(start op gas) en de veramper even op ganglaat komen scheelt dat al de wereld. Het is de eerste keer starten die 5a6 seconde duurd.Hierna is het tikken en lopen!mischien dat starten met het gaspedaal al metteen op plankgas ook wil helpen. (maar ook hier even het contact aan laten staan voordat je start.
Fijne dag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat zou ik met een Vialle AMS installatie niet doen.Het gebeurd niet veel, maar backfires als je met je voet op het gas start, zijn niet uitgesloten.Thijs740GLT schreef : misschien dat starten met het gaspedaal al metteen op plankgas ook wil helpen.