Waar is het diagnosekastje??
- V700 register
- Nieuw lid
-
geen kastje te vinden???????!!
Ik heb een 940 uit augustus 1995 met 230FK motor.
In Haynes staat hij beschreven maar op die plek zit niets, en op dit forum kan ik de locatie ook niet vinden.
Iemand een wijze opmerking?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk echter dat hij bij jou in je middenarmsteun (voor) zit. Als je die opent, zit er onderin een klein klepje wat je met een klein schroevendraaiertje eruit moet wippen. Daaronder zit de stekker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt helemaal, maar zonder tester, heb je er niet veel aan, behalve dat je weet waar hij zit.Testers staan op de planning.EndlessQuest schreef : Ik denk echter dat hij bij jou in je middenarmsteun (voor) zit. Als je die opent, zit er onderin een klein klepje wat je met een klein schroevendraaiertje eruit moet wippen. Daaronder zit de stekker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb daar net gekeken, maar daar zit alleen de stekker voor de verbinding met een externe computer. (voor Vadis)
In Haynes wordt het diagnosekastje met draadje, stekkertje en LED beschreven die inderdaad op de linker veerpoot zou zitten. Ik heb hem in Gemert gezien op een 16 klepper, daar zat hij achter de veerpoot op het brandbord.
Bas: je bedoelt dat hij er inderdaad niet inzit en dat we moeten wachten op een tester van de club?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt dus inderdaad zo`n tester nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De steker zit er zeker, het diagnosekastje op de veerpoot zeker niet.Je hebt een B230FK en die heeft geen pigtail meer.De functies die de pigtail had, heeft Volvo achter een OBD-achtige stekker gezet, maar in feite is het geen OBD-aansluiting.whitehorse schreef : Ik heb daar net gekeken, maar daar zit alleen de stekker voor de verbinding met een externe computer. (voor Vadis)In Haynes wordt het diagnosekastje met draadje, stekkertje en LED beschreven die inderdaad op de linker veerpoot zou zitten. Ik heb hem in Gemert gezien op een 16 klepper, daar zat hij achter de veerpoot op het brandbord.
Bas: je bedoelt dat hij er inderdaad niet inzit en dat we moeten wachten op een tester van de club?
Ik heb in het verleden van die testkastjes gemaakt, zoek maar eens op OBD-tester.Met polanning bedoel ik, dat er steeds meer mensen naar gaan vragen en het wellicht tijd wordt op een mooie lenteavond weer eens een batch van die dingen te fabrieken.
[edit] Deze dus: <a href="/node/12337">OBD-tester</a> [end edit]
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Heb je deze signatuur ergens 'gejat' of rij je toevallig ook nog een Saab?whitehorse schreef : "Overstuur" is géén omschrijving van een gemoedstoestand!!!