volvo turbo intercooler ombouwen tot injectie moter
- V700 register
- Nieuw lid
-
de turbo is er af maar nu doet de auto het niet meer ik weet het niet meer wie kan mij helpen
groeten gert
desnoots bel mij tel: 06-23713935
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een turboblok naar injectie ombouwen zou ik niet doen, beetje zonder van alle moeite.Tweedehands turbo (er vanuitgaande dat dat alles is) vindt je voor tussen de 50 en 150 euro, wil je hem nieuw ergens rond de 400 euro.
Ombouw is een stuk lastiger en gaat aanzienlijk mete tijd in zitten. Maar....laat je vooral door mij niet tegenhouden, ik geef het alleen maar aan.................

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een turbomotor heeft over het algemeen een lagere compressieverhouding dan een ongeblazen motor. Wil je dus het vermogen van een "normale" motor overhouden, dan zul je de zuigers moeten vervangen. Anders hou je, vanwege de lagere compressieverhouding, minder vermogen over. (minder dus dan een motor zonder turbo, maar met normale compressieverhouding)
Volgens mij heeft een turbomotor van Volvo ook een andere ECU (de computer zeg maar). Dus die zul je waarschijnlijk ook moeten vervangen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoek een betere turbo en klaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Trouwens, wat zijn "cassies"?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
"cassies" da's toch rooie limonade met bessensmaak?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is nu wel duidelijk uit de reacties van verschillende personen dat die sprongen het niet goedkoper gaan makenMichael Oud schreef : Als je in geldnood zit, waar ik bij zo een hulpkreet als deze maar van uit ga, maak je wel eens rare sprongen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Zie <a href=" auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...p;fta_ind=4&fs=1 ">HIER</a> de advertentie.