Wie wil (pogen) mijn bezinemeter repareren?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2008 17:18 #1070778 door V700 register
Wie wil (pogen) mijn bezinemeter repareren? is gemaakt door V700 register
Hallo Volvonaren,
 Alweer een half jaartje tevreden 940 rijder. Aan de auto mankeert vrijwel niets. Alleen de benzinemeter doet het vrijwel tot geheel niet. Omdat het een aankoopvoorwaarde was dat hij het deed heeft garage Van der Kwaak er al twee keer naar gekeken - zelfs de printplaatverwisseld en er een uur aan besteed - maar steeds geeft hij het na een garagebezoek binnen een dag weer op. Ik ontsla de garage maar van die verplichting, zo erg is het nu ook weer niet.
Nu las ik bij techniek dat er die paperclip op de achterkant zat maar weet je, ik zou niet eens weten hoe ik het dashboard in kom en sterker nog: ik wil het niet eens weten omdat ik eenmaal daar voor elke stap begeleiding nodig heb.
Is er dus iemand in de buurt van Leiden die zoiets na zou willen kijken en poging tot reparatie wil doen? Hoeft niet gratis, ook als het niet lukt. Het is gewoon net niet luxe, zo zonder die meter.
Misschien hoort deze vraag niet op deze pagina, ik on even geen andere plek vinden. Behalve technische kennis heb ik dus ook een persoon nodig die de zaak uitvoert.
Groet, Maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2008 17:27 #1217505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Maarten, Falende
Hoi Maarten,
Falende benzinemeters komen vaak voor bij onze wagentjes. Eigenlijk zou ik meer voor vervangen zijn dan door blijven freubelen aan een kapotte meter. Als je lid bent van de vereniging kan je ook naar een sleuteldag komen en dan kan je onder professionele begeleiding van leden en de mensen van het sleuteladres het klusje klaren. Het is leerzaam en gezellig en een benzinemeter hebben ze vast wel voor je liggen.
Wat veel leden vaak doen is vantevoren even het sleuteladres contacten en alvast de onderdelen bestellen die nodig zijn. Dan ligt alles zeker klaar. 
Groet,
Tamas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2008 12:10 #1217591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Falende benzinemeter
Hoi Tamas,
Ik ben ook lid maar een sleuteldag is absoluut niet aan mij besteed. Ik zou hooguit mijn auto kunnen inleveren en anderen er aan laten sleutelen. En dat lijkt me te lullig om te doen.
 Groet, Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2008 12:22 #1217593 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist wel.

maartenwolterink schreef : Ik ben ook lid maar een sleuteldag is absoluut niet aan mij besteed. Ik zou hooguit mijn auto kunnen inleveren en anderen er aan laten sleutelen. En dat lijkt me te lullig om te doen.

En? Is dat erg dan?Natuurlijk is het ellicht voor jezelf leuk als je weet wat je aan het doen bent en zelf de gereedschapsset ter hand neemt, maar er is meestal volk genoeg om je bij te staan.Je moet ergens beginnen toch? Een sleuteldag is het uitgelezen moment.
Kom de 15de op de koffie. Koofiedrinke zit mijn planning niet in de weg, dus laat maar even weten of het iets is.
En trouwens, al kom je alleen maar voor de klets, dat is ook de moeite waard.En aangezien Carlo mijn 'pakkie an is', als regiocoordinator, kan ik gerust zeggen dat ik dat de gezelligste sleutelplek vind, die er is.Gelukkig vind elke RC dat van zijn eigen events, denk ik.....;-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2008 16:18 #1217641 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Je houdt niet van ...
Hallo Maarten

maartenwolterink schreef : Ik ben ook lid maar een sleuteldag is absoluut niet aan mij besteed.

Dus je houdt niet van gezelligheid, grote Volvo's, kletsen, kijken, koffiedrinken, broodjes eten, een stukje rijden, gezichten plakken bij forumnamen, etc.???
Groetjes
Mathy (die al op meer sleuteldagen niet dan wel gesleuteld heeft)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC