schudden bij stationair op benzine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2008 09:14 #1070772
door V700 register
schudden bij stationair op benzine is gemaakt door V700 register
Mijn '97-er 940 LPT schudt, bij warme motor, een beetje als er op benzine gedraaid wordt. Benzine-injectoren nummer 1 en 2 (gezien en geteld als je naar de motorkap toe staat) lijken met name de boosdoener. Bij stationair lopende motor is er een duidelijk verschil als je de stroom van injector 3 of 4 afhaalt, bij 1 en 2 is dat verschil duidelijk minder.
Bij hogere toeren, of rijden, lijkt er weinig aan de hand te zijn. Vervuilde injectoren?
Bij hogere toeren, of rijden, lijkt er weinig aan de hand te zijn. Vervuilde injectoren?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2008 10:56 #1217486
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 en 2?
Misschien moeten we vaststellen dat er iets mis is met de eerste en tweede cilinder.
Namelijk dat blijkt uit het feit dat de motor niet echt anders gaat draaien zodra een cilinder zonder brandstof komt te zitten. En dan kom je mischien bij vervuilde injectoren, vervuilde bougies of zelfs een rottig contactje in de bekabeling.
Namelijk dat blijkt uit het feit dat de motor niet echt anders gaat draaien zodra een cilinder zonder brandstof komt te zitten. En dan kom je mischien bij vervuilde injectoren, vervuilde bougies of zelfs een rottig contactje in de bekabeling.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2008 18:42 #1217513
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic yep
Zo ver was ik ook ongeveer, met uitzondering van de bougies: die zijn namelijk onlangs allemaal vernieuwd. Ik heb de benzinetank volgegooid en er injectorreiniger doorheen gemikt. Ik ga de komende paar honderd kilometer maar eens op benzine rijden. Inderdaad, op RON98 in verband met de verhoogde turbodruk. Wellicht dat dit helpt.MSuidgeest schreef : Misschien moeten we vaststellen dat er iets mis is met de eerste en tweede cilinder.
Namelijk dat blijkt uit het feit dat de motor niet echt anders gaat draaien zodra een cilinder zonder brandstof komt te zitten. En dan kom je mischien bij vervuilde injectoren, vervuilde bougies of zelfs een rottig contactje in de bekabeling.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam