B200FT heeft lichtje schokjes tijdens vol accelereren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2008 19:55 #1070439
door V700 register
B200FT heeft lichtje schokjes tijdens vol accelereren is gemaakt door V700 register
Besten,
mijn huidige 945 heeft het, maar de vorige 944 ook. Tijdens vol accelereren voel ik kleine schokjes. De duw in de rug is dus niet constant. De auto valt niet stil ofzo, maar de duw is gewoon niet constant. Net alsof hij een slag overslaat zegmaar. Aangezien ik het in elke redblock met turbo die ik gereden heb, heb gevoeld, weet ik niet of het gewoon hoort, of dat ze toevallig allemaal hetzelfde probleem hebben. Rotor, verdeelkap en bougies zijn onlangs vernieuwd (nee, de kabels waren nog niet binnen), luchtfilter is schoon.
Iemand een idee of het hoort, of niet? En in geval van niet, waar ik het dan moet zoeken? Alvast bedankt!
mijn huidige 945 heeft het, maar de vorige 944 ook. Tijdens vol accelereren voel ik kleine schokjes. De duw in de rug is dus niet constant. De auto valt niet stil ofzo, maar de duw is gewoon niet constant. Net alsof hij een slag overslaat zegmaar. Aangezien ik het in elke redblock met turbo die ik gereden heb, heb gevoeld, weet ik niet of het gewoon hoort, of dat ze toevallig allemaal hetzelfde probleem hebben. Rotor, verdeelkap en bougies zijn onlangs vernieuwd (nee, de kabels waren nog niet binnen), luchtfilter is schoon.
Iemand een idee of het hoort, of niet? En in geval van niet, waar ik het dan moet zoeken? Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2008 20:30 #1215092
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Alles in orde
Schokjes dat klopt niet er is dan iets niet in orde.
Begin met de ontsteking te controleren. Verdelerkap, rotor, kabels en bougies allemaal picobello in orde?
Controleer daarna de BDP sensor. Maak hen in ieder geval schoon. Is de mantel volkomen intact?
Is dit allemaal in orde dan zou ik de brandstofvoorzienig controleren. Druk in de benzinerail. De injectoren testen.
Begin met de ontsteking te controleren. Verdelerkap, rotor, kabels en bougies allemaal picobello in orde?
Controleer daarna de BDP sensor. Maak hen in ieder geval schoon. Is de mantel volkomen intact?
Is dit allemaal in orde dan zou ik de brandstofvoorzienig controleren. Druk in de benzinerail. De injectoren testen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2008 20:33 #1215094
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zat ik toch in de goede richting.
Als ik de bougiekabels binnen heb, kan ik uitsluitsel geven of het aan de ontsteking ligt. De BDP sensor is de sensor op de bak toch, of althans, de sensor die de omwentelingen van het vliegwiel meet toch?
Alvast bedankt Timen!
Alvast bedankt Timen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2008 21:44 #1215107
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
BDP sensor zit bovenop het vliegwielhuis en meet het toerental op het vliegwiel. Ikzelf kon er bij mijn LPT het beste van de passagierskant bij.
Moderators: Jerry Stam