Toch nog een koelwaterlucht aanwezig in het interieur (965). Waar te zoeken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2008 22:49 #1070352
door V700 register
Toch nog een koelwaterlucht aanwezig in het interieur (965). Waar te zoeken? is gemaakt door V700 register
Hallo liefhebbers,
Nu weer even serieus.
Ik heb recent de kachelradiator laten vervangen maar als ik heb gereden (ook heel rustig) en ik stop dan komt er via de ventilatieroosters toch nog steeds een lichte koelwaterlucht naar binnen zetten. Dit verdwijnt dan plm 15 seconden wel weer. Vervangen van de dop van het expansievat heeft toch niet geholpen helaas. Moet ik het zoeken in de buurt van de kachelradiator of toch in het motorcompartiment?
Ik las laatst ook ergens dat het expansievat ook net wat te klein is en hij staat ook enigszins bol. Het nivo staat net onder het maximum.
Alvast bedankt!
Groeten Rik
Nu weer even serieus.
Ik heb recent de kachelradiator laten vervangen maar als ik heb gereden (ook heel rustig) en ik stop dan komt er via de ventilatieroosters toch nog steeds een lichte koelwaterlucht naar binnen zetten. Dit verdwijnt dan plm 15 seconden wel weer. Vervangen van de dop van het expansievat heeft toch niet geholpen helaas. Moet ik het zoeken in de buurt van de kachelradiator of toch in het motorcompartiment?
Ik las laatst ook ergens dat het expansievat ook net wat te klein is en hij staat ook enigszins bol. Het nivo staat net onder het maximum.
Alvast bedankt!
Groeten Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2008 08:42 #1214579
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bol staan kan nooit goed
Bol staan kan nooit goed zijn volgens mij. Hoe ziet de slang er uit die van de radiateur naar je blok loopt? Is die hard en dik?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2008 12:26 #1214605
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Iets bol
Het viel mij niet op dat hij iets bol stond. Werd aangegeven bij de taxatiedag. Slang is goed en de pakking is niet lek. Er zit trouwens ook sinds een jaar of 2 een nieuwe radiateur in. Zelf denk ik eerder aan een losse slang ergens.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2008 20:44 #1214638
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De slangen zijn niet te
De slangen zijn niet te hard dat heb ik zelf geconstateert tijdens de taxatie. Ook geen koelvloeistofgeur onder de motorkap dus misschien kachelkraan cq aansluitingen.
Groet,
Paul
Groet,
Paul
Moderators: Jerry Stam