O-ringen achter de grondplaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toen ik laatst mijn blok eens aan een wat grondiger test onderwierp, viel me op dat de verdelerkap van binnen vettig was. Nu heb ik hier op het forum al uitgebreid kunnen vinden dat dit probleem op te lossen is door de O-ringen achter de grondplaat te vervangen. Ik heb de plaatselijke Volvodealer in Culemborg een bezoekje gebracht. Die had vorige week echter een computerstoring en daarom heb ik een lijstje met te bestellen onderdelen bij hem achtergelaten met daarop oa de O-ringen.
Toen de magazijnman mij gisteren terugbelde meldde hij mij dat hij alleen doppen kon zien in het scherm en niet precies op kon maken welke doppen ik bedoelde. Blijkbaar is de tekening in Vadis niet erg duidelijk.
Nu is mijn vraag of iemand hier die tekening met de desbetreffende O-ringen (doppen) hier zou kunnen plaatsen. Ik ben Vadis aan het downloaden, maar dit duurt nogal lang.
Alvast mijn dank.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee even contact op met <a href="/privatemsg/new/923" target="_blank">wp001 >klik<</a>, en vraag hem naar de twee ringetjes.Vervangen blijkt appeltje eitje, ik zal eens kijken of ik het topic kan terugvinden.gj schreef : Nu is mijn vraag of iemand hier die tekening met de desbetreffende O-ringen (doppen) hier zou kunnen plaatsen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vooralsnog geen foto's, helaas.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- Marco
- Nieuw lid
-
Zag hem zelf namelijk pas staan toe ik dit al had gepost.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Beide (plaatje + nummers) staan, zoals gezegd, onderaan het eerste bericht van dit draadje, onder "bijlage" als "O-ringen.jpg". Marco: bedankt voor aanvullen van de nummers. Had bij maken van de jpgje gekeken of de nummers leesbaar waren (net), hier op de site zetten maakt het niet beter...gj schreef : Dank voor alle info, maar ik zou nog steeds graag een plaatje zien met de O-ringen.
Al denk ik dat de magazijnman van de Volvodealer ook uit de voeten kan met de onderdelennummers. Iemand die ze even wil opzoeken voor me?
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-

Wist niet dat dit mogelijk was, weer wat geleerd.

Mijn dank voor de (werderom) snelle en nette info.
- V700 register
- Nieuw lid
-