van 740>960>940 turbo en nu?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben lang lid geweest en drie maandne geleden opgezegd omdat ik al een jaar in een leasebak reed, nu ik een andere baan heb moest ik een nwe auto kopen.
Tja dan natuurlijk wel een volvo he? Was opzoek naar een station maar kon niks vinden daarnaast wilde ik altijd al een turbo.
Nou prima 165pk rijdt prima!
maar moet ik nog ergens rekening mee houden? ik hoorde iets over stationair laten draaien na de einde van een ritje? Lijkt me wel irritant.
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Philip
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na een wilde en snelle rit moet de motor inderdaad afkoelen en even nadraaien maar bij normaal gebruik kun je de motor gewoon afzetten als je er bent. Of leer je aan dat je eerst de riem losdoet, de radio uit en in je binnenzak, je actetas dichtklappen en dan de motor af.
Na die wilde rit gewoon 10 km normaal rijden over de 80-km-wegen en niks-aan-het-handje.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Wel minimaal semi-synthetische olie erin. Da's goedkope zekerheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
JanV schreef : over het algemeen rij je niet met 160km/h de straat van je bestemming in. In de praktijk betekent het dus dat je nergens op hoeft te letten. Ik let nergens op, had dat ding maar geen turbo moeten worden
tot nu toe (ruim 3j ) nog geen problemen gehad.
Wel minimaal semi-synthetische olie erin. Da's goedkope zekerheid.
maar wel met 160 km/h, afslag en dan tanken, het komt voor dat de wagen snel na hoge belasting kan worden uitgezet
motto: metaal voelt geen pijn!
verder ook geen problemen er van maken, zoals gezegd is het laatste stuk van de rit ook al rustig (anders krijgen de mensen in de buurt zon vooroordelen) en ook het inparkeren duurt even dus dan draait het genoeg uit om af te koelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Tamas