kleppenstellen van een 740 op gas een probleem?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 22:31 #1064876 door V700 register
kleppenstellen van een 740 op gas een probleem? is gemaakt door V700 register
Via mijn Beun de H. geprobeerd de kleppen te laten stellen van mijn Volvo 740 uit 86 op gas met een km-stand van bijna 4 ton.
Hij vertele mij dat hij niet aan de plaatjes kan komen en dat volvo die in eigen beheer houdt.
Wat is hier van waar of ben ik toe aan een comlete revisie?
Groetjes Hans.
evt reactie op anskedejong@wanadoo.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 22:46 #1197917 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou kunnen.
Maar dat zit hem er alleen in het feit, dat Beun de H. geen koffer met klepstelplaatjes heeft, die je wel moet hebben als je gaat stellen.
Beun de H. zal die waarschijnlijk niet hebben. Je kunt ook de dikte opmeten, de speling meten en terugrekenen welke je hebben moet en die bij de delaer bestellen.
Wat je ook zou kunnen doen, is lid worden van deze vereniging.Naast een aantal voordelen van lidmaatschap, kun je als verenigingslid ook deelnemen aan sleuteldagen.Sleuteldagen zijn bij uitstek geschikt om dit soort klusjes uit te voeren, je kunt er een hoop van leren en is zeker altijd gezellig.Alle gastgarages hebben een kistje met dit soor stelplaatjes, die je daar makkelijk kunt gebruiken/kopen.
Overweeg voor jezelf het nut van lidmaatschap en wellicht to ziens op een van de sleuteldagen in de toekomst.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC