Downpipe van B234 gelijk aan B230?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is de downpipe van een 8v B230 gelijk aan die van mijn 16v B234? Het gaat me vooral om de lengte en de bocht niet om de dikte!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euhm..... Zijn vraag is toch vrij duidelijk hoor, dus ik zie je probleem niet....wp001 schreef : Stel je soms een vraag waar je het antwoord al op weet? Het materiaal zal wel gelijk ziin dunkt me.
Bossie vraagt zich af of hij een B230 8v downpipe zou kunnen gebruiken om zijn slechte downpipe van zijn B234 16v te vervangen. Of dat dat helemaal niet past, of dat je dat moet aanpassen.....weet ik veel, ik weet niet of het gaat.
Het materiaal is volgens mij ijzer ja, dat is ook de rede dat het rot is..... anders hoeft hij het ding niet te vervangen...
En trouwens, 760 als lidnr zou nog beter geweest zijn wie heeft dat trouwens?
Gegroet,
Philip
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Bossie verkoopt ze toch zelf of vergis ik mij nu. Heb ik niet eens een aanbieding gezien?flip_21 schreef :
Euhm..... Zijn vraag is toch vrij duidelijk hoor, dus ik zie je probleem niet....wp001 schreef : Stel je soms een vraag waar je het antwoord al op weet? Het materiaal zal wel gelijk ziin dunkt me.
Bossie vraagt zich af of hij een B230 8v downpipe zou kunnen gebruiken om zijn slechte downpipe van zijn B234 16v te vervangen. Of dat dat helemaal niet past, of dat je dat moet aanpassen.....weet ik veel, ik weet niet of het gaat.
Het materiaal is volgens mij ijzer ja, dat is ook de rede dat het rot is..... anders hoeft hij het ding niet te vervangen...
En trouwens, 760 als lidnr zou nog beter geweest zijn wie heeft dat trouwens?
Gegroet,
Philip
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
IJzer kom je normaalgesproken alleen in een laboratorium tegen. Je bedoelt staal. En staal dat roest, doet dat omdat er koolstof in zit (en niet genoeg andere stoffen om dat tegen te houden).flip_21 schreef : Het materiaal is volgens mij ijzer ja, dat is ook de rede dat het rot is.....
Maar ik snap Time's bericht ook niet echt, dus op dat punt zijn we het eens.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vreemd dat mijn reactie op het bussendraadje gewist is. De bussen voor de dynamo en airco heb ik inderdaad nog te koop, een stuk goedkoper dan tinustechniek.
- V700 register
- Nieuw lid
-