distributieriem...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2007 14:30 #1184783
door V700 register
<a href="/node/14309" target="_blank">Hij staat te koop</a>, hoef je gelijk de riem niet meer te vervangen.....
Beantwoord door V700 register in topic Tipje?
Pepijnwk schreef : Wat een onwijs gave 740 heb je trouwens
<a href="/node/14309" target="_blank">Hij staat te koop</a>, hoef je gelijk de riem niet meer te vervangen.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2007 19:18 #1184806
door V700 register
Dat zag ik inderdaad. Jammer dat ik mijne nu net heb gekocht!! Ik hed er wel belangstelling voor gehad!! Wat een mooie. Er zit wel een 940 neus op een 740-er das wel apart. Ik dacht dat dan de motorkap wat verder over zou steken bij de koplampen of is er dan ook een ander motorkap opgekomen? Nou anway het is niet echt een optie voor mij omdat ik dan eerst mijn eigen weer kwijt moet.

Succes met de verkoop jeroen!!!
Beantwoord door V700 register in topic dat zag ik
Dat zag ik inderdaad. Jammer dat ik mijne nu net heb gekocht!! Ik hed er wel belangstelling voor gehad!! Wat een mooie. Er zit wel een 940 neus op een 740-er das wel apart. Ik dacht dat dan de motorkap wat verder over zou steken bij de koplampen of is er dan ook een ander motorkap opgekomen? Nou anway het is niet echt een optie voor mij omdat ik dan eerst mijn eigen weer kwijt moet.

Succes met de verkoop jeroen!!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2007 21:33 #1184820
door Jeroen van Bodegom
Ik heb bij het vervangen van de distributie een uitdraai van de volgende site er naast gehad. Dat ging prima.
<a href=" www.brickboard.com/FAQ/700-900/ "> www.brickboard.com/FAQ/700-900/
Helemaal naar onderen scrollen, dan het onderwerp kiezen.
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic brickboard
Bedankt voor het compliment. Ik ben er, ondanks dat hij te koop staat, nog steeds erg blij mee.Pepijnwk schreef :
Bodejodel (jeroen)(Wat een onwijs gave 740 heb je trouwens!!!) Welke handleiding gebruik je? Is dat haynes? Ik ben van plan het ook zelf te gaan doen maar heb alleen de haynes boeken.
Ik heb bij het vervangen van de distributie een uitdraai van de volgende site er naast gehad. Dat ging prima.
<a href=" www.brickboard.com/FAQ/700-900/ "> www.brickboard.com/FAQ/700-900/
Helemaal naar onderen scrollen, dan het onderwerp kiezen.
De 740 Turbo, 16v en 16v Turbo van modeljaar 1989 tot 1990 hadden al de 940 neus. Hij is dus zo de fabriek uit gerold. (hadden de diesels die neus toen ook al?)De bumper, koplampen, grille, motorkap en zijschermen zijn afwijkend.Pepijnwk schreef : Er zit wel een 940 neus op een 740-er das wel apart. Ik dacht dat dan de motorkap wat verder over zou steken bij de koplampen of is er dan ook een ander motorkap opgekomen?
Moderators: Jerry Stam