tempsensor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2007 16:22 #1062260
door V700 register
hallo allemaal
ik heb de tempsensors van de 740 b230f doorgemeten (bij koude moter) en kom tot de waarden van
sensor van de tempmeter 1900 ohm
sensor van de regeling 3700ohm.
weet iemand wat die waarde moet zijn? lijkt mij erg hoog en verklaard misschien ook het hoog stationair lopen van de moter. net boven 1000.
uitzetten en weer starten, en alles is weer normaal. 700 toeren
ben benieuwd, groeten ed
tempsensor is gemaakt door V700 register
hallo allemaal
ik heb de tempsensors van de 740 b230f doorgemeten (bij koude moter) en kom tot de waarden van
sensor van de tempmeter 1900 ohm
sensor van de regeling 3700ohm.
weet iemand wat die waarde moet zijn? lijkt mij erg hoog en verklaard misschien ook het hoog stationair lopen van de moter. net boven 1000.
uitzetten en weer starten, en alles is weer normaal. 700 toeren
ben benieuwd, groeten ed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 21:59 #1181738
door Timen Smit
Het zou de CIS-klep wel weer eens kunnen zijn.
Timen
Beantwoord door Timen Smit in topic Klep
Het zou de CIS-klep wel weer eens kunnen zijn.
Timen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 22:06 #1181739
door V700 register
maar hoe komt het, dat na het opnieuw starten de moter netjes loopt en dat dan ook blijft doen. wat je ook doet.
Totdat je de volgende dag weer koud start.
ed
Beantwoord door V700 register in topic opniew starten
maar hoe komt het, dat na het opnieuw starten de moter netjes loopt en dat dan ook blijft doen. wat je ook doet.
Totdat je de volgende dag weer koud start.
ed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 22:14 #1181742
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sensorwaarden
Meetwaarden van de sensor:
Zekering 1 moet eruit, contact af, sleutel eruit.
Waarden:
-10 -> 8260 - 10560 ohm
+20 -> 2280 - 2720 ohm
+40 -> 1080 - 1320 ohm
+60 -> 550 - 620 ohm
+80 -> 290 - 364 ohm
Met koud blok, helemaal koud dus, zou je rond deze tijd ergens tussen de 3000 en 10000 ohm moeten kunnen. Kom je net van de snelweg, is alles boven de 400 ohm, teveel.
Zekering 1 moet eruit, contact af, sleutel eruit.
Waarden:
-10 -> 8260 - 10560 ohm
+20 -> 2280 - 2720 ohm
+40 -> 1080 - 1320 ohm
+60 -> 550 - 620 ohm
+80 -> 290 - 364 ohm
Met koud blok, helemaal koud dus, zou je rond deze tijd ergens tussen de 3000 en 10000 ohm moeten kunnen. Kom je net van de snelweg, is alles boven de 400 ohm, teveel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 22:37 #1181748
door Timen Smit
De klep wil wel eens haperen, vooral als de motor koud is. Motor afzetten en opnieuw starten geeft nieuwe aansturing en dan kan het zomaar weer even goed gaan. Klep schoonmaken eventueel een andere proberen.
Timen
Beantwoord door Timen Smit in topic klep
De klep wil wel eens haperen, vooral als de motor koud is. Motor afzetten en opnieuw starten geeft nieuwe aansturing en dan kan het zomaar weer even goed gaan. Klep schoonmaken eventueel een andere proberen.
Timen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam