760 2800 V6 met lekke koppakking
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 11:50 #1061681
door Michiel Van S (GAST)
760 2800 V6 met lekke koppakking is gemaakt door Michiel Van S (GAST)
Op mp staat een 760 2.8 V6 met lekke koppakking. Nu heb ik me laten vertellen dat je hierop financieel kunt leeg lopen. Wie heeft er hier ervaring met het vervangen van de koppakking? Op zich wel een leuke 760 alleen jammer van het technische probleem of toch niet en is er nog hoop voor de 760?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 12:26 #1177207
door V700 register
Het is veel werk om de pakkingen te vervangen van de V6. DAT kost je dus dik uurloon.
Zelf vervangen kan ook, als je tenminste de centrale bout van de krukaspoelie los kunt krijgen... Pakkingen zelf zijn de kosten iet, 35euro p/s of zo.
Ik heb al bij twee 760's van mij de pakkingen vervangen, tis best te doen maar de centrale bout is (was) lastig. Voorheen had ik geen perslucht en moet je alle krachten en truken verzamelen om hem los te krijgen. Met een speciale krukastegenhouder en slagmoersleutel gaat het gemakkelijk. Maar het blijft veel werk om ze te vervangen.
Robert
Beantwoord door V700 register in topic Pakking V6
Het is veel werk om de pakkingen te vervangen van de V6. DAT kost je dus dik uurloon.
Zelf vervangen kan ook, als je tenminste de centrale bout van de krukaspoelie los kunt krijgen... Pakkingen zelf zijn de kosten iet, 35euro p/s of zo.
Ik heb al bij twee 760's van mij de pakkingen vervangen, tis best te doen maar de centrale bout is (was) lastig. Voorheen had ik geen perslucht en moet je alle krachten en truken verzamelen om hem los te krijgen. Met een speciale krukastegenhouder en slagmoersleutel gaat het gemakkelijk. Maar het blijft veel werk om ze te vervangen.
Robert
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 13:22 #1177213
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Meekijken?
Je woont in de buurt, en we hebben een afspraak met Robert om die pakkingen zelf te vervangen bij een 780 met dezelfde motor. Misschien een idee om mee te kijken/helpen als je belangstelling hebt?
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 14:20 #1177220
door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Lijkt me leuk
Leuk idee, Laat maar weten wanneer jullie beginnen..
Moderators: Jerry Stam