760 2,8 v6 aut 1982: het olielampje knippert af en toe maar alles is op peil
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Het lampje knippert en af en toe continu en dan weer niet, de olie is op peil hij verliest geen druppel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je echt één van de eerste hebt dan knippert het olielampje als je hem op contact zet ( tot chassisnummer 001483)
Maar goed jij zegt dat hij het onder het rijden doet als je ene bocht maakt brand ie dan continu? en recht door dan flikkert ie?
Hoe is het met de isolatie van de bedrading op en rond het motorblok? Deze wil nog wel eens afbrokkelen met rare storingen als gevolg.Hoe ziet de bedrading er achter de dynamo uit?
De 2 grijze draden die je daar ziet kun je "volgen"om te kijken of deze sluiting maken.
Bij het luchtfilter zit een stekkerblok waar je deze 2 grijze draden ook weer tegen komt
Ben zeer benieuwd naar de auto ( foto ) en kenteken.
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij heeft zelf ook één van de eerste serie 760'ers
Maar ik werd even getriggerd door je naam (lijkt wel heel erg op de mijne),
Kun je je zelf wat meer voorstellen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Harry,deryke schreef : ik ga even een paar fototjes maken en mijn profiel even verder invullen ik heb de auto nog maar net en ben nog maar net aangemeld op de site .de Ryke is mijn bedrijfsnaam <a href=" www.deryke.nl/ "> www.deRyke.nl m vr gr Harry Middel

duidelijk geen familie.
Maar leuk bedrijf.
Succes met je 760 en we zien graag de foto's etc tegemoet.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ze werden in het begin best als warme broodjes verkocht, en de eersten zijn van maart 1982. De datum die jij noemt is waarschijnlijk de datum-op-kenteken, en dat hoeft niet erg overeen te komen met de fabricagedatum. Al zal ie natuurlijk niet jonger zijn dan augustus 82!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ben benieuwd naar de foto's!deryke schreef : ik ga even een paar fototjes maken en mijn profiel even verder invullen ik heb de auto nog maar net en ben nog maar net aangemeld op de site .de Ryke is mijn bedrijfsnaam <a href=" www.deryke.nl/ "> www.deRyke.nl m vr gr Harry Middel
Leuk bedrijf, doet me weer denken aan de spelletjesdagen op de basisschool.
Hier zag ik trouwens een foutje: <a href=" www.deryke.nl/sales5.html " target="_blank"> www.deryke.nl/sales5.html Onder de blaaspijp staat de omschrijving van de kruisboog...