V snaar eraf is er iemand ????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2007 10:52 #1162857 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je kent dat wel
Zo'n oud pand met in alle hoeken en gaten volvo onderdelen opgestapeld tot het 4,5 meter hoge plafond, een amazone hier een buick daar en in het midden een 780 met een stof allergie.
Garagist met een dun zwaar shaggie in de mondhoek die zegt zet em daar maar even neer.......... dan zet ik eerst even koffie.
In het magazijn/kantine krijg je koffie uit een verbazingwekkend schoon kopje (in vergelijk met de rest van de garage) on vervolgens een mooi verhaal te horen over het repareren van een slot van een v70 zonder daarvoor de bekleding van de deur te hoeven slopen.
10 minuten daarna is je auto ontdaan van het defecte onderdeel om vervolgens met koffie te wachten op het vervangende onderdeel.
Weer een goed verhaal een kop koffie en 10 minuten verder doet je auto het weer!!
kortom een belevenis!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2011 20:54 #1330341 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die garage is bij mij om de hoek
Zoek je eens wat op de site  en kom ik de garage tegen die bij mij bijna om de hoek zit.
Remco, inderdaad een soort "Ludolfs "" garage daar bij Nico , voor de amazons etc heeft hij genoeg onderdelen liggen om er een in elkaar te zetten denk ik.
De 780 ook weleens daar gezien , als het die rode was onder het stof
Ook staan er nog wat oldtimers te wachten op opknappen etc.
Is ook altijd vaak   als je er komt ''even koffie zetten" en is er wel een amazone rijder/sleutelaar aan de koffie of sleutelen.
En Nico kan altijd wel een of ander verhaal vertellen over eenvoudige oplossingen.
Zo ook weleens het verhaal gehoord, helemaal weet ik het niet meer zekere
Maar ging toen dacht ik over een kapotte /probleem met een versnellingsbak .
Daar had Nico gewoon een stuk uit de bak geslepen , probleem opgelost en weer dichtgelast en de klant blij met geen hoge urenrekening voor de/montage van de bak en onderdelen.
Zou weleens een aparte rubriek kunnen worden:
"Ken je nog een ouderwetse garage"

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2011 01:44 #1330625 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Nico
Dat is toevallig toch niet die "Nico" van dat TV klus programma " Handen Thuis en Tuin"?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC