Raamlijsten zijramen achter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2024 20:36 #1112016
door V700 register
Raamlijsten zijramen achter is gemaakt door V700 register
Goedenavond even een vraag heb de lijsten onder de achterste zijramen van een estate losgehaald de klemmetjes die achter het rubber zitten roesten en geeft lelijke strepen op de lak bovendien zaten de lijsten erg los .
Alleen hoe kan ik die klemmetjes vervangen ?
Moet ik daarvoor de hardplastic omlijsting los halen zodat ik het rubber wat omhoog kan doen om bij de klemmetjes te kunnen ?
Zo ja gaan die plastic omlijsting een beetje makkelijk los zonder af te breken ?
Groet Peter
Alleen hoe kan ik die klemmetjes vervangen ?
Moet ik daarvoor de hardplastic omlijsting los halen zodat ik het rubber wat omhoog kan doen om bij de klemmetjes te kunnen ?
Zo ja gaan die plastic omlijsting een beetje makkelijk los zonder af te breken ?
Groet Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2024 01:06 #1475095
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welke?
Hallo Peter
Van welk modeljaar is de auto? Er zijn twee verschillende soorten lijsten gebruikt. Van het oudere type zijn de klemmetjes (als we het over dezelfde hebben) weer nieuw te krijgen (twee types, je hebt beide nodig!). Of dat voor de nieuwere ook geldt en of dat dan dezelfde klemmetjes zijn weet ik helaas niet.
groetjes
Mathy
Van welk modeljaar is de auto? Er zijn twee verschillende soorten lijsten gebruikt. Van het oudere type zijn de klemmetjes (als we het over dezelfde hebben) weer nieuw te krijgen (twee types, je hebt beide nodig!). Of dat voor de nieuwere ook geldt en of dat dan dezelfde klemmetjes zijn weet ik helaas niet.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2024 08:45 #1475097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij is van 97 het gaat om de
Hij is van 97 het gaat om de achterste zijramen onder de zijramen zit een lijst die door het raamrubber in metalen klemmetjes zit gedrukt
Geen idee hoe je die moet vervangen
Geen idee hoe je die moet vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2024 16:39 #1475111
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niemand die dit weet ?
Niemand die dit weet ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2024 16:44 #1475112
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tape
Bij mijn 940 zitten de zwarte lijsten los aan de voorkant. Tijdelijk opgelost met zwarte tape van de lijst tot in de sponning van de deur. Valt nauwelijks op en tijdelijk is inmiddels 15 jaar...
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
29-05-2024 17:40 #1475113
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic op dit forum zoeken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2024 21:06 #1475117
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja die had ik al gevonden
Ja die had ik al gevonden maar ging mij eigenlijk om de klemmetjes die achter het rubber zit waarmee de lijst vast gezet wordt een aantal van deze klemmetjes zijn flink gaan roesten en geven vervolgens lelijke strepen op het achterscherm heb daarom de lijsten verwijderd
maar je kan zo te zien niet bij de klemmetjes komen tenzij je het hele raam verwijderd begrijp ik nu ?
Dat is me teveel van het goede zal de lijsten daarom wel weer terug zetten eventueel met een rul kit
maar je kan zo te zien niet bij de klemmetjes komen tenzij je het hele raam verwijderd begrijp ik nu ?
Dat is me teveel van het goede zal de lijsten daarom wel weer terug zetten eventueel met een rul kit
Moderators: Jerry Stam