LED lampen 90 graden gedraaid, afkeur APK
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2023 14:01 #1473076
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic 90 graden met de klok mee
Staat Hierboven in een post van Adriaan.
Je kunt ook een oude H4 lamp erbij pakken ter oriëntatie.
Je kunt ook een oude H4 lamp erbij pakken ter oriëntatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
01-06-2023 15:32 #1473077
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic met de klok mee als je erachter staat
naar rechts, of met de klok of het zonnetje mee, als je achter de lamp staat. De koelstrippen naar je toe en de lamp zelf van je af.
Dat is ook het veiligst hè, altijd de lamp van je af, toch Peter?, Ja Ellen, altijd de lamp van je af. Dat is het veiligst.
Dat is ook het veiligst hè, altijd de lamp van je af, toch Peter?, Ja Ellen, altijd de lamp van je af. Dat is het veiligst.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
06-06-2023 18:48 #1473024
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Modificatie lamphuis
Heb dit al eerder hier gepost. Werkt uitstekend. De doosjes passen perfect op het bestaande deksel (foto 1) dat is bewerkt door een opening te maken met de afmetingen van het doosje (foto 2). Op foto nog geel, zijn inmiddels zwart gespoten. Biedt ruim voldoende plek voor koelstrips en balanskastje (foto 3). Toont alsof het altijd zo geweest is. Heb voor liefhebber nog meerdere doosjes op voorraad.
Adriaan
<s> </s>
<s> </s>
Adriaan
<s> </s>
<s> </s>
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
02-07-2023 21:03 #1473252
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic bakjes zitten!
Ik heb 2 bakjes van Adriaan gekregen, waarvoor GROTE dank en ben lekker aan het dremelen gegaan. Het gaat om een kunststof inzetbakje (voor een assortimentskoffer 40 mm hoog/diep, 77 mm breed en 103 mm lang) in het deksel en mijns inziens zit het nu ideaal! Ik kan toch iedereen aanraden met LED-verstralers dat om de verstelling niet te veel klem te zetten, dit een heel erg aan te bevelen optie is. Het bakje past perfect IN het deksel en klemt daarmee al een behoorlijk goed vast. De rubber pees zit precies klem tussen de oude groef en het nieuwe bakje en de koelstrippen hebben veel meer ruimte. Het bakje is denk ik van PS en de kap van PP. Bison stelt dat de Max repair power een tweede keus is en die heb ik in huis, dus dat probeer ik nu. Als dat een twijfelgeval wordt dan kit ik het nog af met Poly-max. Photoos ga ik nog een keer proberen en dat lijkt ook te lukken, dank je noppen20. Wat een topdag!
PS bij het tweede bakje heb ik een ijzerzaag gebruikt voor het meeste werk. Aan de bovenkant en de onderkant leidt dat tot een rechtere lijn, aan de zijkanten juist niet. Dus als ik drie verstralers had gehad zou ik de boven en de onderkant van de deksel zagen en de zijkanten dremelen
Ik wens jullie allemaal nog een mooi lang LED lichtbeeld toe met hoogteverstelling. Met of zonder bakjes.
Reinier
PS bij het tweede bakje heb ik een ijzerzaag gebruikt voor het meeste werk. Aan de bovenkant en de onderkant leidt dat tot een rechtere lijn, aan de zijkanten juist niet. Dus als ik drie verstralers had gehad zou ik de boven en de onderkant van de deksel zagen en de zijkanten dremelen
Ik wens jullie allemaal nog een mooi lang LED lichtbeeld toe met hoogteverstelling. Met of zonder bakjes.
Reinier
Moderators: Jerry Stam