aircopomp

• Henk Wobben
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2021 10:45 #1110838 door Henk Wobben
aircopomp is gemaakt door Henk Wobben
Weet iemand toevallig een goed adres in de omgeving van Flevoland die voor een nette prijs een aircopomp repareerd,reviseerd.
Het gaat om een aircopomp van een 940 bj 98 nr 9447841,deze lekt op de pakking

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wim de Jong
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2021 13:44 #1467958 door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic niet de moeite waard.
ik heb eens een paar jaar geleden bij diverse zaken ge-informeerd om mijn aircopomp te reviseren. Voor € 35 meer had ik een nieuwe met 1 jaar garantie.......dus waar praat je over. Bij een dynamo is het een ander verhaal, maar aircopomp maakt het bijna niets uit.

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2021 11:12 #1467966 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Net zo goed?
Wim heeft gelijk. Een nieuwe is minsten zo goed en wanneer je goed nadenkt weet je ook of-ie beter is. Zelfs met een prijsverschil bespaar je met een prijsverschil een hoop ellende.

Met een dynamo is het een ander verhaal, zeker wanneer je de revisie zelf doet. Een spanningsregelaar/borstelhouder kost je tussen de 7 en 20 Euro en meestal zijn de borstels op. Een lager is een fluitje van een cent, de collector kost je ongeveer € 15,-. Ik reviseer de dynamo's zelf, geleerd in een garage waar ik regelmatig werkte. Daar waren ze er achter dat dit lonend was. Op een vrijdagmiddag deden we er met zijn drieën een stuk of dertig,die dan op de plank gingen. Wij hadden hoogst zelden een spoelenkrans, rotor of diodeplaat nodig.

En 't was gezellig, frites en een biertje van het restaurant er naast vormden dan een waardige afsluiting van de week.

Moderators: Jerry Stam