ECC: Vanaf wanneer en zijn er verschillen?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2021 00:25 #1110470 door Mathy van Nisselroy
ECC: Vanaf wanneer en zijn er verschillen? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti

Vanaf wanneer heeft Volvo ECC geleverd op onze modellen?
En zijn er verschillen in de ECC qua modeljaar en tussen 940, 960 en S/V90, behalve het rode c.q. blauwe lampje en de omgekeerde functie van het bijbehorende knopje?

groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• noppen20
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-02-2021 10:17 #1465520 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Hallo Mathy,
Hallo Mathy,

Ik zou toch eens contract opnemen met m'n internetprovider als ik jou was. Het eerst wat ik namelijk gisteren deed toen ik je vraag zag staan, was even "Volvo 940 ecc differences" in Google ingeven. In het derde resultaat staat dat het in 1988 op de facelift 760 geïntroduceerd is. Waarschijnlijk hebben ze je bedonderd, want het lijkt er op, alsof ze jou internet leveren, waar geen Google op zit en misschien ook geen Wikipedia.

Wie de bal kaatst.... ;)

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2021 23:46 #1465525 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Info
Hallo noppen20

Bedankt voor de link. Zoals je zelf ook wel weet, is het vinden van bepaalde informatie vaak een kwestie van de juiste zoektermen ingeven. Als ik ergens naar vraag, heb ik meestal zelf al gezocht, maar niet de informatie gevonden die ik zoek. Dat kan dus komen, doordat ik niet die combinatie van zoektermen verzonnen heb, die tot het gewenste resultaat leiden. Maar het zoeken naar bijvoorbeeld een woonplaats, al is ie nog zo klein, is meestal een kwestie van de naam van dat plaatsje als zoekterm ingeven.

groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam