Carter pakking automaat v90 vervangen
- Rutger Hovestad
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2020 08:48 #1109911
door Rutger Hovestad
Carter pakking automaat v90 vervangen is gemaakt door Rutger Hovestad
Goedemorgen,
Mijn automaat bak zweet wat bij het carter, nu wil ik het carter los maken van de bak en alles goed schoonmaken en opnieuwe "inpakken". Heeft iemand dit al eens gedaan? Tips? Eventueel adres om dit te laten doen? (regio Eindhoven). Ik heb de chemische pakking die voor deze klus nodig is bij de dealer besteld.
Ik hoor graag.
Gr,
Rutger
Mijn automaat bak zweet wat bij het carter, nu wil ik het carter los maken van de bak en alles goed schoonmaken en opnieuwe "inpakken". Heeft iemand dit al eens gedaan? Tips? Eventueel adres om dit te laten doen? (regio Eindhoven). Ik heb de chemische pakking die voor deze klus nodig is bij de dealer besteld.
Ik hoor graag.
Gr,
Rutger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2020 13:46 #1461623
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Als je het wilt laten doen,
Als je het wilt laten doen, dan zou ik dat bij diezelfde dealer laten doen. Elk ander professioneel adres zal niet met aangeleverde spullen werken.
Lang geleden heb ik deze klus eens bij een sleuteldag gezien, maar toen was ik veel te druk met het wisselen van een cardanaslager om goed op te letten....
Lang geleden heb ik deze klus eens bij een sleuteldag gezien, maar toen was ik veel te druk met het wisselen van een cardanaslager om goed op te letten....
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2020 17:32 #1461630
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Als je toch het carterpan
Als je toch het carterpan losmaakt maak de pan dan goed schoon en kijk ook even naar het olieaanzuigfilter. Als het filter vuil is dan is schoonmaken of vervangen een goed idee.
Piet
Piet
- Rutger Hovestad
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2020 14:28 #1462566
door Rutger Hovestad
Beantwoord door Rutger Hovestad in topic Inmiddels de reparatie door
Inmiddels de reparatie door Carlo Schmidt laten uitvoeren, carter is weer mooi droog en de door mij aangekochte "pakking" is gebruikt.
Gr,
Rutger
Gr,
Rutger
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2020 00:53 #1462583
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Och
Elk ander professioneel adres zal niet met aangeleverde spullen werken.
Beetje off topic maar wel naar aanleiding van.
Dat is volgens mij niet zo. Het is wel iets waar ze al gauw terughoudend in zijn.
Soms terecht maar soms ook niet, Het is dan eerder dat ze gewoon 1 consequente lijn hanteren.
De garage waar ik wel eens kom doet daar niet heel moeilijk over als ik zelf onderdelen meebreng. En die mensen daar werken er bij professie en hebben er ook verstand van.
Dus het is niet zo dat elk professioneel adres dat niet zal doen.
Beetje off topic maar wel naar aanleiding van.
Dat is volgens mij niet zo. Het is wel iets waar ze al gauw terughoudend in zijn.
Soms terecht maar soms ook niet, Het is dan eerder dat ze gewoon 1 consequente lijn hanteren.
De garage waar ik wel eens kom doet daar niet heel moeilijk over als ik zelf onderdelen meebreng. En die mensen daar werken er bij professie en hebben er ook verstand van.
Dus het is niet zo dat elk professioneel adres dat niet zal doen.
Moderators: Jerry Stam