Motorsteunen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2020 19:26 #1109524
door V700 register
Motorsteunen is gemaakt door V700 register
Goedenavond Volvisti,
Recent heb ik via Marktplaats voor een van onze 940's een complete set motorsteunen gekocht voor massieve motorrubbers.
Na ontvangst kwam ik er pas achter dat deze steunen bedoeld zijn voor een B204/B234 motor terwijl de betreffende 940 uitgerust is met een B230 motor.
In de advertentie werd niet vermeld dat ze voor een 16 klepper zijn en het verschil is me op de foto's ook niet opgevallen.
Zijn er delen uit deze set bruikbaar voor een 940 met B230 motor?
Alvast bedankt voor informatie die mij verder helpt.
Recent heb ik via Marktplaats voor een van onze 940's een complete set motorsteunen gekocht voor massieve motorrubbers.
Na ontvangst kwam ik er pas achter dat deze steunen bedoeld zijn voor een B204/B234 motor terwijl de betreffende 940 uitgerust is met een B230 motor.
In de advertentie werd niet vermeld dat ze voor een 16 klepper zijn en het verschil is me op de foto's ook niet opgevallen.
Zijn er delen uit deze set bruikbaar voor een 940 met B230 motor?
Alvast bedankt voor informatie die mij verder helpt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-02-2020 16:29 #1459250
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Passagierskant is volgens mij
Passagierskant is volgens mij gewoon hetzelfde, alleen de bestuurderskant is anders.
Groeten,
Gerben
Groeten,
Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2020 00:29 #1459257
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sites
Hallo Martijn
Zijn die motorsteunen niet te vergelijken op de site van Estate Services of Skandix?
groetjes
Mathy
Zijn die motorsteunen niet te vergelijken op de site van Estate Services of Skandix?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2020 20:55 #1459263
door V700 register
Da's op zich een goed idee ware het niet dat deze verkopers alleen nog de rubbers verkopen en niet meer de steunen zelf.
Ook nog ff gekeken op de site van Volvopartswebstore en in de catalogus van het GCP. Daarin vind ik alleen de steunen aan de bestuurderszijde en dan nog alleen de uitvoering voor hydraulische 'rubbers'.
Morgen maar eens fysiek vergelijken met de steunen in de andere 940 die wel uitgerust is met massieve rubbers.
Beantwoord door V700 register in topic Zijn die motorsteunen niet te
Da's op zich een goed idee ware het niet dat deze verkopers alleen nog de rubbers verkopen en niet meer de steunen zelf.
Ook nog ff gekeken op de site van Volvopartswebstore en in de catalogus van het GCP. Daarin vind ik alleen de steunen aan de bestuurderszijde en dan nog alleen de uitvoering voor hydraulische 'rubbers'.
Morgen maar eens fysiek vergelijken met de steunen in de andere 940 die wel uitgerust is met massieve rubbers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2020 13:03 #1459340
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb zojuist ff gekeken en
Ik heb zojuist ff gekeken en geen van de steunen lijkt bruikbaar te zijn.
Héb dus een set motorsteunen voor een B204 of B234 motor in de aanbieding. Tegen elk aanemelijk bod....
Héb dus een set motorsteunen voor een B204 of B234 motor in de aanbieding. Tegen elk aanemelijk bod....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2020 00:39 #1459353
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ???
Hallo Martijn
Wat is een aannemelijk bod?
groetjes
Mathy
Wat is een aannemelijk bod?
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam