Gordel vervangen midden zitje
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 15:11 #1108502
door Yannic Nuijt
Gordel vervangen midden zitje is gemaakt door Yannic Nuijt
Vandaag is mijn Volvo 940 estate uit 1997 afgekeurd voor de APK op het feit dat er bij de middelste gordel op de achterbank een klein hapje uit de gordel is.
Betreft dus degene die in de rugleuning gemonteerd is. En wat ik zo snel kon zien kom je hier niet zo 1,2,3 bij of je moet de hele bekleding los gaan halen welke onderaan met krammetjes vast zit volgens mij.
Is het überhaupt mogelijk deze gordel te vervangen of kan ik beter opzoek gaan naar een nieuwe achterbank?
Mocht het een nieuwe achterbank worden, heeft iemand die kan liggen in www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m13310...0c1b&previousPage=lr deze kleur? En als het mogelijk is de gordel te vervangen heeft iemand die dan ook liggen?
Betreft dus degene die in de rugleuning gemonteerd is. En wat ik zo snel kon zien kom je hier niet zo 1,2,3 bij of je moet de hele bekleding los gaan halen welke onderaan met krammetjes vast zit volgens mij.
Is het überhaupt mogelijk deze gordel te vervangen of kan ik beter opzoek gaan naar een nieuwe achterbank?
Mocht het een nieuwe achterbank worden, heeft iemand die kan liggen in www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m13310...0c1b&previousPage=lr deze kleur? En als het mogelijk is de gordel te vervangen heeft iemand die dan ook liggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2018 08:03 #1451686
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Het is wel mogelijk de gordel
Het is wel mogelijk de gordel te vervangen, maar inderdaad moet dan de rugleuning uit elkaar. Ik heb het klusje bij Nordicar gezien, en het is zeker niet gemakkelijk.
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2018 21:53 #1451877
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Nieuwe achterbank
Wordt dan waarschijnlijk een nieuwe achterbank. Heb mogelijk al een vervanger gevonden. Is alleen ff de vraag of van dat setje de voorstoelen met airbag zijn(ik hoor jullie denken wat doet het ertoe dat de voorstoelen airbag hebben, nou dit staat als compleet setje op MP en aangezien mijn voorstoelen ook wel aan vervanging toe zijn was dit een mooie oplossing mits het de goede zijn) . Anders wordt het ff snel een ander achterbankje op de kop tikken. Moet het helaas allemaal voor 16 januari geregeld hebben.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2018 09:45 #1451881
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Monteren van airbag stoelen
Monteren van airbag stoelen is iets lastiger dan zonder. En andersom is het niet perse nodig om stoelen met airbag ook weer te vervangen door stoelen met airbag.
Het klinkt zinvol om het setje te kopen en voor de apk eerst alleen de achterbank te vervangen. Dan kan je voorstoelen op je gemak doen.
Het klinkt zinvol om het setje te kopen en voor de apk eerst alleen de achterbank te vervangen. Dan kan je voorstoelen op je gemak doen.
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2019 16:05 #1452071
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Zo apk klaar
Zojuist bij Wytze een “nieuwe” achterbank opgehaald in dezelfde kleur en stof als die ik had en gemonteerd. Maandag gaan we voor de APK keuring.
Set die ik op Mp had gezien heeft helaas geen airbags. Maar zag er nog wel zeer strak (op de foto’s dan) uit dus mocht iemand interesse hebben kan ik hem wel doorsturen. Is een half leder interieur in het zwart.
Set die ik op Mp had gezien heeft helaas geen airbags. Maar zag er nog wel zeer strak (op de foto’s dan) uit dus mocht iemand interesse hebben kan ik hem wel doorsturen. Is een half leder interieur in het zwart.
Moderators: Jerry Stam