Welk merk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2017 22:41 #1107077
door V700 register
Welk merk. is gemaakt door V700 register
Wanneer ik bij mijn V940 van'97 mijn stuur en fuseekogels wil vernieuwen, welk merk kan ik dan het beste kiezen ?
Zie veel verschillende merken en prijzen. Iemand ervaring buiten origineel Volvo?
Gr. Ben
Zie veel verschillende merken en prijzen. Iemand ervaring buiten origineel Volvo?
Gr. Ben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2017 18:28 #1440920
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Merk
In principe is ieder merk goed. Meyle, Febi Bilstein, Moog, Lemförder, Delphi, het maakt niet zo veel uit. Ze zijn in iedere webshop of automaterialenzaak verkrijgbaar. De prijzen willen nog wel eens verschillen...
Dat de originele Volvo beter zou zijn is een fabeltje en kapot gaan ze uiteindelijk toch.
Dat de originele Volvo beter zou zijn is een fabeltje en kapot gaan ze uiteindelijk toch.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2017 10:06 #1440957
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Originele Volvo bestaan
Originele Volvo bestaan natuurlijk niet: ook dat zijn door Meyle, Lemforder, Febi, etc aangeleverde onderdelen. Wat precies eerste montage was onder onze auto's weet ik niet.
Maar dat er geen kwaliteitsverschillen zouden zijn, is ronduit ongeloofwaardig. Het is niet zo dat al die merken ook weer hun delen bij een grote producent betrekken en er elk een eigen doosje omheen doen, DUS zijn er kwaliteitsverschillen. De een richt zich op de prijs en maakt een goedkope kloon, de andere heeft de originele tekeningen van Volvo en kan het origineel in nieuwe oplage maken. Met de juiste maatvoering, materialen, etc.
Maar dat er geen kwaliteitsverschillen zouden zijn, is ronduit ongeloofwaardig. Het is niet zo dat al die merken ook weer hun delen bij een grote producent betrekken en er elk een eigen doosje omheen doen, DUS zijn er kwaliteitsverschillen. De een richt zich op de prijs en maakt een goedkope kloon, de andere heeft de originele tekeningen van Volvo en kan het origineel in nieuwe oplage maken. Met de juiste maatvoering, materialen, etc.
Moderators: Jerry Stam