Buitenspiegel
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Minder
Meer
11-09-2017 12:29 #1107065
door Peter Borghs
Buitenspiegel is gemaakt door Peter Borghs
Mijn buitenspiegel, handbediening, heeft een tik gehad en werkt niet meer. Nu zet ik deze via het glas in positie.
Nu is onlangs het glas losgelaten van de bevestiging. Ik heb het glas vastgezet middels een schroevendraaier aan de onderkant.
Echter geleidelijk trilt het glas los. Komt het trillen doordat de buitenspiegel minder goed bevestigd zit doordat hij niet te bedienen
is vanuit binnen in de wagen. En is licht lijm opbrengen een oplossing zodat het glas niet los trilt.
Nu is onlangs het glas losgelaten van de bevestiging. Ik heb het glas vastgezet middels een schroevendraaier aan de onderkant.
Echter geleidelijk trilt het glas los. Komt het trillen doordat de buitenspiegel minder goed bevestigd zit doordat hij niet te bedienen
is vanuit binnen in de wagen. En is licht lijm opbrengen een oplossing zodat het glas niet los trilt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2017 13:18 #1440496
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oplossing.....
Denk dat de enige juiste en beste oplossing een andere buitenspiegel monteren is.........
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2017 16:26 #1440501
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Links of rechts? 740 of 940?
Links of rechts? 740 of 940? Zwart, of in carrosseriekleur?
Afhankelijk van de antwoorden heb ik misschien nog wel een goede spiegel liggen, die voor weinig mag oversteken. Montage is hooguit een kwartiertje als je weet hoe het moet.
Afhankelijk van de antwoorden heb ik misschien nog wel een goede spiegel liggen, die voor weinig mag oversteken. Montage is hooguit een kwartiertje als je weet hoe het moet.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2017 22:52 #1440517
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Wel
oppassen met demontage van dat driehoekige stukje plastic aan de binnenzijde.
De bevestigingspinnen ( click-systeem) daarvan zijn zwak na al die jaren. Breuk is niet ondenkbeeldig.
De bevestigingspinnen ( click-systeem) daarvan zijn zwak na al die jaren. Breuk is niet ondenkbeeldig.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2017 23:03 #1440523
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Is. Vooral bij de dichte,
Is. Vooral bij de dichte, electrische, driehoekjes. Wat, als je weet hoe het moet, ook niet een probleem is.
Bovendien heb ik vast ook nog wel hoekjes voor handspiegels liggen...
Voor wie het driehoekje wil demonteren: met een breed iets, plamuurmes ofzo, het eerste stukje ruimte maken. Zodra je een beetje ruimte hebt, kan je een schroevedraaier onder het plaatje steken en het vanuit het midden verder naar buiten duwen.
Bovendien heb ik vast ook nog wel hoekjes voor handspiegels liggen...
Voor wie het driehoekje wil demonteren: met een breed iets, plamuurmes ofzo, het eerste stukje ruimte maken. Zodra je een beetje ruimte hebt, kan je een schroevedraaier onder het plaatje steken en het vanuit het midden verder naar buiten duwen.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2017 23:37 #1440529
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Klopt
Was bij een blauwe 940 die ik een blauwe maandag had.
Hier gaat het om handbediening,
Hier gaat het om handbediening,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2017 01:24 #1440575
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welke?
Hallo Godspeed
Vertel eens over welke auto het gaat en van welk modeljaar die is. Er zijn spiegels waarbij je een ring moet verdraaien en er zijn er met (als ik me niet vergis) een click-systeem.
groetjes
Mathy
Vertel eens over welke auto het gaat en van welk modeljaar die is. Er zijn spiegels waarbij je een ring moet verdraaien en er zijn er met (als ik me niet vergis) een click-systeem.
groetjes
Mathy
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Minder
Meer
15-09-2017 16:27 #1440655
door Peter Borghs
Beantwoord door Peter Borghs in topic Het gaat
Het gaat om een zwarte buitenspiegel van een 740 uit 1986.
Moderators: Jerry Stam