Motorkap rubbers
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2017 20:27 #1106689
door Derk Wiegman
Motorkap rubbers is gemaakt door Derk Wiegman
Volvo vrienden,
Wie helpt mij? Ik ben op zoek naar de afdichtingsrubbers die links en rechts aan de voorzijde (onderzijde) van de motorkap zitten en de ruimte boven de koplampen afdichten. De vraag is nu, zijn deze rubbers voor het oude model 740 en het nieuwe model 740 hetzelfde? Het productnummer voor de 740 nieuwe neus is 1392790 (met clips 1392902) maar voor de 740 oude (rechte) neus kan ik de productnummers nergens vinden. Als ik naar de afbeelding van bovenstaand nummer (nieuwe neus) kijk dan heb ik ook de indruk dat de vorm en de clips verschillend zijn.
Wie helpt mij? Ik ben op zoek naar de afdichtingsrubbers die links en rechts aan de voorzijde (onderzijde) van de motorkap zitten en de ruimte boven de koplampen afdichten. De vraag is nu, zijn deze rubbers voor het oude model 740 en het nieuwe model 740 hetzelfde? Het productnummer voor de 740 nieuwe neus is 1392790 (met clips 1392902) maar voor de 740 oude (rechte) neus kan ik de productnummers nergens vinden. Als ik naar de afbeelding van bovenstaand nummer (nieuwe neus) kijk dan heb ik ook de indruk dat de vorm en de clips verschillend zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2017 22:19 #1437123
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Hoi Derk
Heeft de oude 740 die rubbers eigenlijk wel ?
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2017 22:43 #1437127
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Ho, stop
Even naar buiten gelopen om te kijken.
De ene 740 heeft ze niet , de andere wel. Inderdaad een rubberstrip links en een rubberstrip rechts. ca 30 cm lang.
Dus ik mis ze vermoedelijk ook op de ene 740.
De andere heeft ze wel.
De ene 740 heeft ze niet , de andere wel. Inderdaad een rubberstrip links en een rubberstrip rechts. ca 30 cm lang.
Dus ik mis ze vermoedelijk ook op de ene 740.
De andere heeft ze wel.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 17:40 #1437160
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Juist de neuspartij is anders
Juist de neuspartij is anders tussen oud en nieuw model. Ga er maar van uit dat het nieuwe type (tussenmodel/940 neus) niet op een oud model (rechte neus) past, want alles is echt net even anders, ook onderhuids.
Moderators: Jerry Stam