centrale vergrendeling

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2017 06:49 #1106657 door V700 register
centrale vergrendeling is gemaakt door V700 register
Hallo,

Ik heb een volvo 740 estate uit 1990. De volvo heeft centrale vergrendeling via de sleutel van het bestuurders portier. Ik zou graag een afstandsbediening aansluiten zodat de deuren open gaan middels een AB.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Wilbert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2017 13:37 #1436788 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja hoor, je neemt een
Ja hoor, je neemt een universeel afstandsbediening set.

Je zoekt de draad van linker richtingaanwijzers en de rechter. 12v constant en de -. Dan moet de deurpaneel van bestuurdersdeur eraf. Hier zal bij CV zonder remote nog geen motortje zitten. Makkelijkste is eentje uit de UK over laten komen, want daar is het andersom de bijrijders en bestuurdersportier andersom. En helaas zijn deze motortjes in spiegelbeeld. Al kun je wel met wat hobbywerk andere motortjes monteren. Is niet zo een probleem, alleen ik hou van origineel. Ook beugeltje die van motortje naar boven loopt demonteren, die is anders bij motorloze deur.

Nieuw niet meer te krijgen, moet je sloperijen afgaan. Latere modellen hebben net ander motortje. Hier geen ervaring mee.

Let wel op speakerkapje, eerdere modellen is gewoon trekken. Daarna werd het zijwaarts schuiven, daardoor vele gesneuveld en ook niet meer nieuw te krijgen daardoor.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2017 22:11 #1436811 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic En 1990 is dus het
En 1990 is dus het schuifmodel. Rooster stevig tegen het paneel drukken en tegelijk naar voren schuiven bij geopend portier.

Moderators: Jerry Stam