rvs remleiding
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2016 20:06 #1106011
door V700 register
rvs remleiding is gemaakt door V700 register
Iemand ervaring mer de flexibele staalfix remleidingen?
Mijn flexibele remleidingen zijn langzaam aann aan vervanging toe en ik denk erover om de rvs leidingen erop te zetten.
Gr. Joop
Mijn flexibele remleidingen zijn langzaam aann aan vervanging toe en ik denk erover om de rvs leidingen erop te zetten.
Gr. Joop
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2016 09:31 #1431821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als je het leuk vind staan
Als je het leuk vind staan moet je het doen.
Als je het idee hebt dat een verder standaard remsysteem er beter door gaat remmen dat is niet zo
Als je het idee hebt dat een verder standaard remsysteem er beter door gaat remmen dat is niet zo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2016 09:56 #1431822
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opletten
Beste Joop,
De lengte van de slangen is een punt van aandacht, ik heb van twee merken, stahlflex en Goodrich (dacht ik) gehad waarvan er 1 merk absoluut niet paste (te kort) en de andere krap aan was.
Verschil met remmen merkte ik niet.
Groet
De lengte van de slangen is een punt van aandacht, ik heb van twee merken, stahlflex en Goodrich (dacht ik) gehad waarvan er 1 merk absoluut niet paste (te kort) en de andere krap aan was.
Verschil met remmen merkte ik niet.
Groet
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2016 19:26 #1431834
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Goodrich
Hallo Volvisti
Ik heb er rondom Goodrich RVS remslangen op zitten. De oude waren aan vervanging toe en in combinatie met gegroefde schijven en EBC Greenstuff leek me een upgrade naar RVS niet verkeerd. De auto remt "heel aardig", maar waar het precies aan ligt... Volgens mij remt het beter dan origineel.
groetjes
Mathy
Ik heb er rondom Goodrich RVS remslangen op zitten. De oude waren aan vervanging toe en in combinatie met gegroefde schijven en EBC Greenstuff leek me een upgrade naar RVS niet verkeerd. De auto remt "heel aardig", maar waar het precies aan ligt... Volgens mij remt het beter dan origineel.
groetjes
Mathy
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2016 20:17 #1431836
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Eric TheCarGuy
Hij heeft een filmpje gemaakt over dit onderwerp.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2016 14:51 #1431971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beter gaat het niet remmer,
Beter gaat het niet remmer, het is niet alsof rubber slangen alleen van rubber zijn. Die hebben ook een mantel. Staat nogal wat bar op een remsysteem en heb nog nooit remslangen zien uitzetten als ze in goede staat zijn.
Waar je op moet letten, aansluiting aan autokant is bij goodricht nogal dun, waardoor het klemmetje losjes hangt, dan moet je er een ring tussen doen om die ruimte op te vullen. Beugeltje is na 30 jaar ook aan vervanging toe eigenlijk, dus even bij dealer nieuwe bestellen.
Waar je op moet letten, aansluiting aan autokant is bij goodricht nogal dun, waardoor het klemmetje losjes hangt, dan moet je er een ring tussen doen om die ruimte op te vullen. Beugeltje is na 30 jaar ook aan vervanging toe eigenlijk, dus even bij dealer nieuwe bestellen.
Moderators: Jerry Stam