Mad hulpveren

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2016 20:44 #1105829 door V700 register
Mad hulpveren is gemaakt door V700 register
Ik lees verschillende topics over de hulpveren van MAD. Ik lees ook dat velen het eenvoudig hebben weten te monteren op een 940. Maar ik lees nergens een beschrijving hoe ze dan zo eenvoudig te monteren zijn. Kijk ik wellicht niet goed of heeft iemand een paar goede tips voor me? Ik heb ze besteld en kan ze morgen ophalen. Ik heb wel aardig wat ervaring opgedaan met sleutelen maar nog nooit aan schokdempers of veren gewerkt dus ben op zoek naar wat nuttige info alsjeblieft.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2016 16:40 #1430602 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké
Dat hier geen reactie op volgde is begrijpelijk. Het stelt echt helemaal niets voor. Er zit een montagehandleiding bij die duidelijk is. Echt maar een paar minuten werk per kant.
De auto staat na montage beduidend hoger bij mij. Heb ze er voornamelijk onder gezet omdat ik een paar keer een zware aanhanger moet trekken komende weken en het is nu al duidelijk dat deze veren beduidend verschil gaan maken. Ben er wel benieuwd naar hoe de veren zich gaan houden in de loop van de tijd; ik was niet erg onder de indruk van de montageplaat die de veer moet opsluiten. Maar we gaan het zien.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2016 22:26 #1430609 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beduidend hoger? Huh dat snap
Beduidend hoger? Huh dat snap ik niet, zijn maar hele dunne hulpveren die binnen in je normale veren worden gezet. Daar gaat je auto echt niet hoger van staan, we hebben het toch over die blauwe MAD hulpveren neem ik aan?

Moderators: Jerry Stam