945 spookt.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2016 10:49 #1105650
door V700 register
945 spookt..... is gemaakt door V700 register
Volvo 945 LPT automaat "97 ECC G3...... wat zijn t toch heerlijke auto's!
Maarrrr...... Afgelopen week zelf mn kachelmotor/blower vervangen, type uit '93. Alleen het stekkertje was ietsje anders, verder prima.
Sinds afgelopen maandag is mn CV wat in de war.. traag, niet alles open, hoort wat zuiggeluiden....
Deze ochtend start ik de Volvo, doe t licht aan en..........
Verlichting staat op stadslicht, lampje grootlicht brand, tevens mistlamp indicator, gevarenlichtlampjes branden ononderbroken, toerenteller staat naar nul......
Wanneer ik de lichtschakelaar weer terugzet, alles weer normaal.....
Dynamo gemeten, alles oke, massa nagelopen, niks bijzonders....
wie o wie kan mij helpen?
Maarrrr...... Afgelopen week zelf mn kachelmotor/blower vervangen, type uit '93. Alleen het stekkertje was ietsje anders, verder prima.
Sinds afgelopen maandag is mn CV wat in de war.. traag, niet alles open, hoort wat zuiggeluiden....
Deze ochtend start ik de Volvo, doe t licht aan en..........
Verlichting staat op stadslicht, lampje grootlicht brand, tevens mistlamp indicator, gevarenlichtlampjes branden ononderbroken, toerenteller staat naar nul......
Wanneer ik de lichtschakelaar weer terugzet, alles weer normaal.....
Dynamo gemeten, alles oke, massa nagelopen, niks bijzonders....
wie o wie kan mij helpen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2016 18:04 #1429523
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Help....
Is er niemand die iets vergelijkbaar heeft meegemaakt en wellicht een oplossing weet, een tip waar ik moet beginnen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2016 08:28 #1429538
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee
maar ik zou beginnen dat stekkertje van die blower los te maken.
"Maarrrr...... Afgelopen week zelf mn kachelmotor/blower vervangen, type uit '93. Alleen het stekkertje was ietsje anders, verder prima."
Ik heb er geen verstand van maar ik meen gehoord te hebben dat een ecc een andere blower heeft dan een zonder ecc/airco.
Succes!
"Maarrrr...... Afgelopen week zelf mn kachelmotor/blower vervangen, type uit '93. Alleen het stekkertje was ietsje anders, verder prima."
Ik heb er geen verstand van maar ik meen gehoord te hebben dat een ecc een andere blower heeft dan een zonder ecc/airco.
Succes!
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2016 10:21 #1429539
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic schema
Schema raadplegen:
volvo700vereniging.nl/node/42548
verdachten lichtschakelaar 3/2, koplamp relais 2/37
Wanneer je een kachelmotor verkeerd aansluit draait de motor de verkeerde kant op.
volvo700vereniging.nl/node/42548
verdachten lichtschakelaar 3/2, koplamp relais 2/37
Wanneer je een kachelmotor verkeerd aansluit draait de motor de verkeerde kant op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2016 11:11 #1429584
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ben begonnen waar ik
ik ben begonnen waar ik geëindigd ben tot ik alles weer had openliggen. Ben er achtergekomen dat er 4x aarde loopt via de houder waar de Jettronic in zit. Heb de metaal op metaal stukken wat schoongemaakt en opgeruwd. Alle massakabeltjes strak er op gezet......en, alles werkt weer! Was toch duidelijk een massa probleem.
Thanks
Thanks
Moderators: Jerry Stam