Bovenste bevestiging achterschokbrekers bij een Estate
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2016 12:56 #1105125
door V700 register
Bovenste bevestiging achterschokbrekers bij een Estate is gemaakt door V700 register
Gisteravond had ik (eindelijk) even de beschikking over de brug op m'n werk en dacht ik "eventjes" de achterschokbrekers te vervangen van mijn 945.
Alleen.... waar kan ik bij de bovenste bevestigingsbouten van de schokbrekers? Het lijkt er op dat ik de binnenbekleding op de wielkassen moet verwijderen. Klopt dat?
Gezocht naar info op het forum en op internet. Niets kunnen vinden (in de tijd die ik er voor nam).
Heeft iemand evt een exploded view? of een paar foto's? Of een linkje daar naar toe?
Alleen.... waar kan ik bij de bovenste bevestigingsbouten van de schokbrekers? Het lijkt er op dat ik de binnenbekleding op de wielkassen moet verwijderen. Klopt dat?
Gezocht naar info op het forum en op internet. Niets kunnen vinden (in de tijd die ik er voor nam).
Heeft iemand evt een exploded view? of een paar foto's? Of een linkje daar naar toe?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2016 13:30 #1426623
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achter het wiel in de
Achter het wiel in de wielkast zit een rubberdop. Die kun je lostrekken, daarachter zit de bout van de bovenste ophanging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2016 16:34 #1426635
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen brug nodig
Je hebt geen brug nodig hoor, beetje uit de veren krikken en je pakt de demper er zo onderuit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2016 08:08 #1426654
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thnx
Dank. Volgens mij gaat t helemaal lukken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2016 10:50 #1426971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Let op stabilisatiestang
Heb vorig jaar nieuwe nivomats geïnstalleerd op mijn V90.
Om de nivomats te kunnen demonteren/monteren, moest wel de bevestiging van de stabilisatorstang los.
Om de nivomats te kunnen demonteren/monteren, moest wel de bevestiging van de stabilisatorstang los.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2016 11:06 #1427004
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ja, dat is ook zo bij een
Ja, dat is ook zo bij een starre achteras. De stabistang zit namelijk op de bouten van de onderste bevestiging van de schokdempers...
Moderators: Jerry Stam