Volvo Guard Alarm aanzetten / afstandbediening programmeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2016 22:25 #1104872
door V700 register
Volvo Guard Alarm aanzetten / afstandbediening programmeren is gemaakt door V700 register
Hallo,
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Volvo 960 2,5 24v. Wat een genot om in te rijden!
Nu heb ik er ook 3 afstandbedieningen bijgekregen, alleen moeten deze nog geprogrammeerd worden. De vorige eigenaar gebruikte deze eigenlijk niet.
Op het forum heb de handleiding van het programmeren gevonden van het Volvo Guard Alarm. ( volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...GuardAlarmSystem.PDF )
Alleen ik kan de functieknop C, zoals deze in de handleiding wordt genoemd indrukken wat ik wil, maar er gaan geen lampjes branden.
Ik heb de zekeringen nagekeken, maar zie hier geen problemen.
Is er iemand bekend hoe ik de afstandsbediening moet programmeren?
Groet,
Luc
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Volvo 960 2,5 24v. Wat een genot om in te rijden!
Nu heb ik er ook 3 afstandbedieningen bijgekregen, alleen moeten deze nog geprogrammeerd worden. De vorige eigenaar gebruikte deze eigenlijk niet.
Op het forum heb de handleiding van het programmeren gevonden van het Volvo Guard Alarm. ( volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...GuardAlarmSystem.PDF )
Alleen ik kan de functieknop C, zoals deze in de handleiding wordt genoemd indrukken wat ik wil, maar er gaan geen lampjes branden.
Ik heb de zekeringen nagekeken, maar zie hier geen problemen.
Is er iemand bekend hoe ik de afstandsbediening moet programmeren?
Groet,
Luc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2016 18:51 #1424766
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic relais aanwezig?
Goedeavond Luc,
Als het gaat om het type met de licht grijze afstand bedieningen en het 3 hoekige kastje gemonteerd aan de raamstijl kijk dan eens of je relais aanwezig is. Deze zit achter je sigaretten aansteker. Ik zou even de plaat onder je dashboard (klokken) weghalen dan kan je het vanaf de zijkant zien. Als het goed is moeten hier 3 grote relais in zitten. Als het er 2 zijn weet je het al. Succes!
Met vriendelijke groeten,
Roderick Plevier.
Als het gaat om het type met de licht grijze afstand bedieningen en het 3 hoekige kastje gemonteerd aan de raamstijl kijk dan eens of je relais aanwezig is. Deze zit achter je sigaretten aansteker. Ik zou even de plaat onder je dashboard (klokken) weghalen dan kan je het vanaf de zijkant zien. Als het goed is moeten hier 3 grote relais in zitten. Als het er 2 zijn weet je het al. Succes!
Met vriendelijke groeten,
Roderick Plevier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2016 09:16 #1424775
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gaat als volgt
Snel achtereen contact aan en uit 5x en dan aan laten: ledje op dash knippert snel en GuardII is dan ontvankelijk voor nieuwe handzender.
Ledje knippert 2x bij herkenning, alarm gaat na 15/20 seconden vanzelf terug naar normale situatie.
In handzender zit tevens klein piepertje/tikker: 1x tikken bij indrukken is in orde, 2x tikken is lege batterij.
Ledje knippert 2x bij herkenning, alarm gaat na 15/20 seconden vanzelf terug naar normale situatie.
In handzender zit tevens klein piepertje/tikker: 1x tikken bij indrukken is in orde, 2x tikken is lege batterij.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2016 23:39 #1424794
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Is wel handig om aan te geven
Is wel handig om aan te geven welk guard je hebt.
Nu krijg je suggesties van 2 verschillende systemen.
Ik vermoed guard 1 als het precies dezelfde onderdelen zijn als in de beschrijving.
Nu krijg je suggesties van 2 verschillende systemen.
Ik vermoed guard 1 als het precies dezelfde onderdelen zijn als in de beschrijving.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2016 15:42 #1424810
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht
dat een 960 altijd guard II had.
Hoe dan ook mijn beschrijving ging over guard II
Hoe dan ook mijn beschrijving ging over guard II
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2016 23:46 #1424826
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank jullie, ik ga morgen
Dank jullie, ik ga morgen eerst eens naar de relais kijken. Ik heb trouwens guard 1, een grijse ab met 1 knopje, zoals in de link beschreven.
Ik hou jullie op de hoogte
Ik hou jullie op de hoogte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2016 16:30 #1424853
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb het bakje tussen de
Ik heb het bakje tussen de aansteker en de radio er even uit gehad.
Achter de aansteker zaten 3 relais.
Achter de aansteker zaten 3 relais.
Moderators: Jerry Stam