Uitvoeringen Volvo 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2015 13:49 #1104205
door V700 register
Uitvoeringen Volvo 940 is gemaakt door V700 register
Goedemiddag,
Via de zoekfunctie kom ik er helaas niet uit; ik ben op zoek naar de verschillen tussen de uitvoeringen van de 940.
Heeft iemand daar een linkje van, of is het makkelijk uit te leggen?
Via de zoekfunctie kom ik er helaas niet uit; ik ben op zoek naar de verschillen tussen de uitvoeringen van de 940.
Heeft iemand daar een linkje van, of is het makkelijk uit te leggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2015 14:01 #1420509
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Nee, is niet echt makkelijk uit te leggen. De brochures staan hier op de site maar zijn voor niet-leden niet toegankelijk.
Polar was eigenlijk al de standaard uitvoering. Je had een aantal uitvoeringen (Malmö, Nordic, Royal, Holiday, Special Edition, Sports Edition, Limited Edition etc) die je ook kon kiezen. Die zijn niet consequent altijd leverbaar geweest, maar in verschillende modeljaren ingevoerd en later weer uitgefaseerd. In de latere jaren had je, behalve de uitvoeringen, ook nog een aantal lines met een paar opties bij elkaar. Bijv. Summerline, Winterline.... Bovendien kon je nog opties los bijbestellen.
Al met al een ingewikkeld verhaal waar eigenlijk nooit een schema voor is opgezet.
Polar was eigenlijk al de standaard uitvoering. Je had een aantal uitvoeringen (Malmö, Nordic, Royal, Holiday, Special Edition, Sports Edition, Limited Edition etc) die je ook kon kiezen. Die zijn niet consequent altijd leverbaar geweest, maar in verschillende modeljaren ingevoerd en later weer uitgefaseerd. In de latere jaren had je, behalve de uitvoeringen, ook nog een aantal lines met een paar opties bij elkaar. Bijv. Summerline, Winterline.... Bovendien kon je nog opties los bijbestellen.
Al met al een ingewikkeld verhaal waar eigenlijk nooit een schema voor is opgezet.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2015 14:28 #1420514
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic En voordat er polarren en
En voordat er polarren en allerlei andere uitvoeringen kwamen (vanaf 1995 ongeveer) had je de GL, GLE en turbo uitvoeringen. Ook daar weer: op andere markten lag dat weer anders: Engeland had bijvoorbeeld S en SE uitvoeringen.
Moderators: Jerry Stam