Schokbreker
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2014 17:45 #1102883
door V700 register
Schokbreker is gemaakt door V700 register
Technici en Volvo deskundigen, ik heb een probleem. En ik weet dat voor elk probleem een oplossing te vinden is.
Mijn linker achter schokbreker van de 940 is lek en nu blijkt bij bagage achterin het wiel in de rechterbochten aan te lopen en dat is niet goed.
Nu wil het probleem dat ik dit snel opgelost wil hebben maar de komende week in Twente zit. Weet iemand of is iemand een eerlijk en vertrouwd adres die dit kan doen. Het liefste wil ik de achterkant ook iets hoger willen hebben (blokjes?). Wie kan mij komende week helpen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Mijn linker achter schokbreker van de 940 is lek en nu blijkt bij bagage achterin het wiel in de rechterbochten aan te lopen en dat is niet goed.
Nu wil het probleem dat ik dit snel opgelost wil hebben maar de komende week in Twente zit. Weet iemand of is iemand een eerlijk en vertrouwd adres die dit kan doen. Het liefste wil ik de achterkant ook iets hoger willen hebben (blokjes?). Wie kan mij komende week helpen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 11:57 #1414244
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reactie?
Wegens gebrek aan enige input, moet ik alles volgende week maar laten repareren bij mijn eigen garage en de gok nemen om de 250 km naar huis nog te maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 14:42 #1414250
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reactie
Hoi Henk,
Ik denk dat je helaas last hebt van de rustige periode in samengaan met de nieuwe site...
Zit je nog steeds in Twente, en waar? Twee achterschokbrekers monteren is een gemiddeld gemakkelijke klus waar zelfs de meest eenvoudige garage weinig aan fout kan doen. Al ga je naar de Kwikfit
Ik denk dat je helaas last hebt van de rustige periode in samengaan met de nieuwe site...
Zit je nog steeds in Twente, en waar? Twee achterschokbrekers monteren is een gemiddeld gemakkelijke klus waar zelfs de meest eenvoudige garage weinig aan fout kan doen. Al ga je naar de Kwikfit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 15:01 #1414258
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iPad??? ;-)
Tja, als hint dat het bijna overal kan. Ik zou voor niets (meer) naar de Kwikfit gaan, iets met ervaringen, maar 'zelfs daar' kun je langs als je in nood zit met deze reparatie. Dat bedoelde ik.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 15:49 #1414261
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Hoever zit je van Vaassen af?
Hoever zit je van Vaassen af? Een achter -schokdemper zit er in een half uurtje onder.
Moderators: Jerry Stam