afwezige accessoires

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 14:27 #1102221 door Mathy van Nisselroy
afwezige accessoires is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Mijn 945 is geïmporteerd uit Saoedi Arabië. Dus... geen stoelverwarming en geen verwarmde buitenspiegels. Stel dat alles al voorbereid is maar gewoon niet aangesloten, hoe kan dan regelen dat die beide verwarmingen wel aangezet kunnen worden?
Bvd,
Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 15:03 #1411075 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schakelaar....
Als alles er is (wat ik niet verwacht), dan zou een spiegelverwarmingsschakelaar en 2 stoelverwarmingsschakelaars aansluiten voldoende moeten zijn. Denk dat de stekkers voor de betreffende schakelaars er wel liggen, maar denk dat de spiegels geen verwarmingselement hebben en dat de stoelen geen verwarmingsspiraal hebben. Zijn de spiegels wel electrisch verstelbaar? Dan heb je nog een kansje.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 15:13 #1411076 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spiegels
Dank voor uw reactie. De spiegels zijn inderdaad electrisch verstelbaar, dus...?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 15:26 #1411077 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus.....
Dus misschien ook verwarmbaar...... Kom je alleen achter door em open te maken en te kijken of het spiegelglas 2 stekkertjes heeft. Of een schakelaar monteren en kijken of ie warm wordt......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 17:22 #1411082 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep
Hoi Rob,
Als je de elektrisch verstelbare spiegels helemaal extreem in de linkeronderhoek stelt, dan kun je waarschijnlijk het bovenste stekkertje van de spiegelverwarming zien zitten. Als je die hebt natuurlijk... Het zijn twee schuifstekkertjes, achterop de spiegel geplakt.
Mocht je die niet hebben, dan kun je de spiegelglazen gemakkellijk vervangen voor spiegels met verwarming. Maarrrr, dan moeten er wel aansluitdraadjes in de spiegelkap liggen/hangen/zitten... En daar kom je dan alleen achter door de spiegel te verwijderen.
Maar was er ook niet iets met een golfjes-symbool op de spiegel, à la ruitverwarming, dat aangaf dat het een verwarmbare versie is?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 20:50 #1411091 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Voorkant
Hallo Andre
Toevallig heb ik hier twee originele, losse spiegels voor me liggen (moeten er nog op), aan de voorkant is niks te zien dat op "verwarmd" of "onverwarmd" duidt.  Aan de achterkant natuurlijk wel.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2014 21:20 #1411095 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Golfje
Heee Mathy,
Ik zal morgen eens de oude spiegel opsnorren, daar stond duidelijk een 'golfje' op of iets dergelijks. Degene die er nu in zit, is wel verwarmd maar heeft dat inderdaad niet. Dus geen wet van Meden en Perzen :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2014 13:07 #1411106 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Dank voor de reacties. Ik zie inderdaad een klein grijs plaatje op de achterkant, geen draadje eraan. Ik ga alles bij de spiegels mooi laten zitten, ben een beetje bang om 18 jaar oud kunststof te manipuleren .
Hoe zou 't zitten met de stoelverwarmingen? Hoe kan ik zien of die voorbedraad zijn?
Groet,
Rob

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2014 08:26 #1411254 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onder
Onder de stoel kijken om te zien hoeveel draadjes er uit komen lijkt me de makkelijkste manier.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2014 10:51 #1411260 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic draadjes
Aan de passagierskant geen draadje van belang te zien. Evenmin losse draadjes onder de afdekplaatjes in de middenconsole. Dus...Onderwerp gesloten, dank voor de reacties.
Rob

Moderators: Jerry Stam