hulp gezocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2014 15:35 #1102025
door V700 register
hulp gezocht is gemaakt door V700 register
Beste Volvisti,
wie heeft er ervaring met het monteren van een achterspoiler op de achterklep van een 945 en heeft
tijd en zin om dit met mij te doen, ik heb er een fles wijn naar keuze voor over.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Gerhard Bosma
06-37376247
wie heeft er ervaring met het monteren van een achterspoiler op de achterklep van een 945 en heeft
tijd en zin om dit met mij te doen, ik heb er een fles wijn naar keuze voor over.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Gerhard Bosma
06-37376247
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2014 15:49 #1409988
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Been there seen it
Gerhard,
Ik heb onlangs op de groene 945 een Volvo spoiler aangebracht en heb weer wat geleerd dus ik wil je best helpen hoor! We PB-en wel even!
Ik heb onlangs op de groene 945 een Volvo spoiler aangebracht en heb weer wat geleerd dus ik wil je best helpen hoor! We PB-en wel even!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2014 15:50 #1409989
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag?
Lijkt me een pracht moment voor zoiets. Succes!
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2014 17:13 #1409994
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Sleuteldag
Is een goede suggestie JP maar je kent de regels met de bevriende garages: monteren van onderdelen die bij de gastheer gekocht zijn. Buiten de poort zijn er uiteraard mogelijkheden afhankelijk van het weer!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2014 18:38 #1410000
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij Nordicar
Ik kan het overleggen met Nordicar of je hem daar mag monteren. Ik denk dat niet bezwaarlijk is.neem maar mee op de sleuteldag!
Groetjes
Groetjes
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2014 19:15 #1410001
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Boren, schroeven of .....?
Gerhard,
Wel type spoiler heb jij, de originele met de klemmen of die aftermarket met de inbus draadeindje en een moertje ?
Wel type spoiler heb jij, de originele met de klemmen of die aftermarket met de inbus draadeindje en een moertje ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2014 21:29 #1410049
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spoiler
Ik denk dat het de aftermarket is.
Er zit een tube lijm/kit bij en ik zie aan weerszijde een opening voor een boutje zitten.
Alleen heb ik de boutjes nog niet gevonden.
Gerhard
Er zit een tube lijm/kit bij en ik zie aan weerszijde een opening voor een boutje zitten.
Alleen heb ik de boutjes nog niet gevonden.
Gerhard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2014 22:39 #1410055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met goede ruitenkit heb je
Met goede ruitenkit heb je de boutjes niet nodig. Ook zonde om te boren.
@rudiger mooi dat je het wilt overleggen met Nordicar. Ik denk niet dat een normaal denkend sleuteldagadres er een probleem mee heeft dat er een spoilertje word gemonteerd wat nieuw nietmeer te verkrijgen is en wat ze zeker niet op de plank hebben liggen.
Overigens bedruipt mij het gevoel dat de paniek over het monteren van eigen gebruikte onderdelen meer binnen de oren van de vereniging zit dan bij de sleuteladressen, wellicht enkele daargelaten. Als de verlies en winstrekening van een garage moet afhangen van onze club dan is er toch wat mis in de bedrijfsvoering
Maar uit fatsoen betaal je daar wel je olie en filtertje laat daar geen misverstand over bestaan
@rudiger mooi dat je het wilt overleggen met Nordicar. Ik denk niet dat een normaal denkend sleuteldagadres er een probleem mee heeft dat er een spoilertje word gemonteerd wat nieuw nietmeer te verkrijgen is en wat ze zeker niet op de plank hebben liggen.
Overigens bedruipt mij het gevoel dat de paniek over het monteren van eigen gebruikte onderdelen meer binnen de oren van de vereniging zit dan bij de sleuteladressen, wellicht enkele daargelaten. Als de verlies en winstrekening van een garage moet afhangen van onze club dan is er toch wat mis in de bedrijfsvoering
Maar uit fatsoen betaal je daar wel je olie en filtertje laat daar geen misverstand over bestaan
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2014 22:56 #1410057
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Opening voor boutje....
Gerhard,
Die gaatjes had ik ook, maar daar zat een inbusdraadeindje in, voorzien van een moertje.
Deed wel even zeer toen het eerste gat in de achterklep geboord moest worden.......
Maakt niet dezelfde fout als ondertekende, want de gaten zitten niet symmetrisch. Wellicht werkt de oplossing die Paul voorstelt ook wel, dus zonder boren.
Die van mij moet er eerdaags weer af om te repareren, want die is overlangs gescheurd.
Mocht je nog hulp nodig hebben..... Ik hoor het wel.
Die gaatjes had ik ook, maar daar zat een inbusdraadeindje in, voorzien van een moertje.
Deed wel even zeer toen het eerste gat in de achterklep geboord moest worden.......
Maakt niet dezelfde fout als ondertekende, want de gaten zitten niet symmetrisch. Wellicht werkt de oplossing die Paul voorstelt ook wel, dus zonder boren.
Die van mij moet er eerdaags weer af om te repareren, want die is overlangs gescheurd.
Mocht je nog hulp nodig hebben..... Ik hoor het wel.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2014 09:11 #1410064
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic benieuwd
Ik ben benieuwd, want juist van Nordicar kwamen de opmerkingen dat we met z'n allen wel erg weinig besteden op zo'n sleuteldag...
Moderators: Jerry Stam