Band die scheef afslijt
- V700 register
- Nieuw lid
-
de voorste band (rechts voor) slijt enorm scheef af.
we hebben de volvo vorig jaar laten uitlijnen vanwege hetzelfde probleem, nieuwe voorbanden erop en nu is weer rechtsvoor het buitenste gedeelte van het profiel afgesleten,
Terug naar de garage, en is vandaag opnieuw uitgelijnt, maar de uitlijning stond nog goed. Waar moeten we dit probleem zoeken?
Het gaat om de volvo 740 sedan, voor band zie foto
alvast bedankt,
Gerwin en Jasper
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Het lijkt mij dat een of misschien allebei de voorpoten niet goed staan.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Uitlijning was/is perfect.
M'n vrouw had de gewoonte om hier verderop te keren.
- wielen maximaal naar links gestuurd, met flink gas erop vanuit stilstand weg rijden.
Binnen 10.000 Km zit er geen profiel meer op de zijkant van de rechter voorband.
Aangepast "keergedrag" is de oplossing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Zo van; sorry dit heeft geen zin, kom maar terug als één en ander gerepareerd is.
- Jan van Vliet
- Elite lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Draagarmrubbers, fusee, stuur, voorpoten (dat nieuw type wielnaaf erop kan) Niewe schijven, remblokken, achter ook nieuwe klauwen en slangen.
God ben ik blij dat er Duitse webshops bestaan. Als ik t hier bij de materiaalzaak had moeten halen had ik t niet eens gedaan. Haha heb nu alles Lemforder/Meyle. Hier had ik t van t merk Mapco gekregen en was ik meer kwijt.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Wat hebben je schijven, naven, remblokken, klauwen en slangen met het scheef slijten van je banden te maken dan?danielk schreef : Ja ik heb dat ook. Werd me 4 jaar terug bij t uitlijnen al gemeld dat t geen zin had, dus niet laten uitvoeren. Nu eindelijk heel de ophanging aangepakt. Alles vernieuwd.
Draagarmrubbers, fusee, stuur, voorpoten (dat nieuw type wielnaaf erop kan) Niewe schijven, remblokken, achter ook nieuwe klauwen en slangen.
God ben ik blij dat er Duitse webshops bestaan. Als ik t hier bij de materiaalzaak had moeten halen had ik t niet eens gedaan. Haha heb nu alles Lemforder/Meyle. Hier had ik t van t merk Mapco gekregen en was ik meer kwijt.
Webshop; probeer eens een goede auto mat. zaak, vaak goedkoper dan die webshops, betalen bij aflevering (of op rekening) niet goed, geld terug zonder verzendkosten.