prima test ..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2014 20:57 #1405709
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic V8
Wat een rare test.
3 maal V8 4.0 l , tegen een 6lijn 3.0
Deutsland Deutsland Uber alles !!!!
Daarom lees ik de autoweek ook niet meer .
3 maal V8 4.0 l , tegen een 6lijn 3.0
Deutsland Deutsland Uber alles !!!!
Daarom lees ik de autoweek ook niet meer .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2014 23:15 #1405714
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic V8 versus 6 in lijn
Je kunt het ook zo zien, Henk, dat zelfs die chauvinistische Duitsers een 6 cilinder Volvo durven te vergelijken met hun V8 paradepaardjes. Waarbij de Volvo zeker geen slecht figuur slaat. En de conclusie weten wij allang: zulke Volvo's maken ze niet meer en bij nette behandeling en goed onderhoud zijn ze voor de eeuwigheid gebouwd en overleven ze al hun huidige baasjes hoogstwaarschijnlijk.
Groeten, Jan
Groeten, Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2014 03:25 #1405716
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Appels met peren vergelijken
Aardig testje, maar niet diepgaand of overtuigend. Wel goede foto's.
Als ik mijn hart laat spreken, dan wint een dorstige, hoekige, zware, oogstrelende en karaktervolle zes cylinder Zweed, het altijd van een onpersoonlijk acht cylinder "Wirtschaftswundertje".
Autorijden is emotie en al het geleuter over "prestaties", "best getest" of "bijtellingsvriendelijk" neem ik maar op de koop toe
Grt.
Reinoud.
Als ik mijn hart laat spreken, dan wint een dorstige, hoekige, zware, oogstrelende en karaktervolle zes cylinder Zweed, het altijd van een onpersoonlijk acht cylinder "Wirtschaftswundertje".
Autorijden is emotie en al het geleuter over "prestaties", "best getest" of "bijtellingsvriendelijk" neem ik maar op de koop toe
Grt.
Reinoud.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2014 09:03 #1405717
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel beter
Dit <a href="
www.autobild.de/artikel/volvo-v90-1996-1998--37047.html
" target="_blank">artikel kwam ik in Autobild tegen. Daar wordt pas recht gedaan aan onze schepen.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2014 12:21 #1405719
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Toch
lees ik zaken die ik in 11,5 jaar s90 rijden heel anders heb ervaren. Aan een uitlaat heb ik tot heden nog nooit een cent uitgegeven.Mijn huidige s90 heeft na 16,5 jaar nog steeds zijn originele uitlaat. Het onderstel daarentegen vraagt regelmatig onderhoud om alles strak en klappervrij te houden. Al diverse malen stabistangen vervangen, rubberbussen van de assen etc. Nou hebben ze in Duitsland natuurlijk niet zoveel fijne verkeersdrempels als in NL. De bodem is af fabriek bij de laatste modeljaren erg zuinig geconserveerd en verdient toch wel wat jaarlijkse aandacht om alles netjes en roestvrij te houden.
Maar in grote lijnen kan ik me wel vinden in hun conclusies. Ik wil voorlopig nog steeds niets anders. De fijnste Volvo allertijden wat mij betreft. En nog steeds een fijne reisgezel voor lange afstanden.
Groeten, Jan.
Maar in grote lijnen kan ik me wel vinden in hun conclusies. Ik wil voorlopig nog steeds niets anders. De fijnste Volvo allertijden wat mij betreft. En nog steeds een fijne reisgezel voor lange afstanden.
Groeten, Jan.
Moderators: Jerry Stam