Cruise control schakelaar / sleuteldagen
- Arnoud Has
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2014 19:49 #1101044
door Arnoud Has
Cruise control schakelaar / sleuteldagen is gemaakt door Arnoud Has
Goedenavond allemaal,
Ik ben de afgelopen tijd druk in de weer geweest met de cruise control van onze "nieuwe" 945. Ik kom stap voor stap verder en de cruise control doet het steeds vaker. Ik heb alleen een vraag over de werking ervan. Als ik op de snelweg rijd en van baan wil verwisselen dan geef ik uiteraard richting aan. Als ik dit doe dan springt de cruise control uit, hoort dit of is de schakelar niet helemaal lekker meer.
Daarnaast zou ik eens een keertje een sleuteldag willen bezoeken om te kijken hoe dit bij jullie binnen de vereniging is. Ben al 15 jaar lid van een andere auto vereniging en wil het graag ook buiten deze vereniging eens bekijken. Weet iemand wanneer er iets is in de buurt van Amsterdam?
Groet,
Arnoud
Ik ben de afgelopen tijd druk in de weer geweest met de cruise control van onze "nieuwe" 945. Ik kom stap voor stap verder en de cruise control doet het steeds vaker. Ik heb alleen een vraag over de werking ervan. Als ik op de snelweg rijd en van baan wil verwisselen dan geef ik uiteraard richting aan. Als ik dit doe dan springt de cruise control uit, hoort dit of is de schakelar niet helemaal lekker meer.
Daarnaast zou ik eens een keertje een sleuteldag willen bezoeken om te kijken hoe dit bij jullie binnen de vereniging is. Ben al 15 jaar lid van een andere auto vereniging en wil het graag ook buiten deze vereniging eens bekijken. Weet iemand wanneer er iets is in de buurt van Amsterdam?
Groet,
Arnoud
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2014 20:33 #1404825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoort
Hoort niet zo, bij gebruik van de richtingaanwijzer moet hij gewoon op de CC blijven staan.
- Arnoud Has
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2014 18:46 #1404876
door Arnoud Has
Beantwoord door Arnoud Has in topic Schakelaar
Dan lijkt het mij dat de schakelaar aan het stuur niet helemaal in orde is... Iemand andere ideen?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-04-2014 19:42 #1404879
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Door
Door het altijd heen en weer gaan van de handel voor richting aangeven wil er nog wel eens een kabelbreukje onstaan. De kabeltjes die de handel ingaan "slijten".
Handel eraf halen en gewoon eens bekijken.
Groeten,Gerbren
Handel eraf halen en gewoon eens bekijken.
Groeten,Gerbren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 08:48 #1404885
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 28 juni Nordicar
dan is er een sleuteldag bij Nordicar te Heerhugowaard. Indien je zelf wil sleutelen meld je dan aan bij de <a href="mailto:secretaris@volvo700vereniging.nl" target="_blank">secretaris met het sleuteldagformulier!
enkel koffie drinken en/of broodpudding komen eten mag ook!
Groeten, Rudiger
enkel koffie drinken en/of broodpudding komen eten mag ook!
Groeten, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 08:52 #1404911
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergeet
Vergeet dan ook niet te regelen dat je lid zou moeten worden voordat je actief kunt gaan sleutelen (soms kan dat ter plaatse, maar overleg het even om teleurstelling te voorkomen).
- Arnoud Has
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 17:26 #1404928
door Arnoud Has
Beantwoord door Arnoud Has in topic Inschrijfformulier ligt al klaar
Dank jullie wel voor de hulp voor zover. Zal eerst de schakelaar eens loshalen en kijken of er iets aan te zien is.
Inschrijfformulier ligt al klaar, moet het nog op de bus doen. Ik hoop dat ik op die datum kan ivm werk.
Groet,
Arnoud
Inschrijfformulier ligt al klaar, moet het nog op de bus doen. Ik hoop dat ik op die datum kan ivm werk.
Groet,
Arnoud
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 21:28 #1404936
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sleuteldag
als je dat formulier nou meeneemt naar Carlo Schmidt in Gemert, aanstaande zaterdag.....
is het gelijk geregeld en kun je gelijk kijken naar die schakelaar.
3 mei is er namelijk ook een sleuteldag in Gemert.
is het gelijk geregeld en kun je gelijk kijken naar die schakelaar.
3 mei is er namelijk ook een sleuteldag in Gemert.
Moderators: Jerry Stam